• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • TeDrickaren
    jannah skrev 2010-01-15 12:23:38 följande:
    Beställde precis lite från webbshoppen... Två jeans på rea till mig själv, ta två betala för en! Den nya randiga Bamse-tröjan och en jeansklänning till dottern...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=272...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=699...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=398...Uttnyttjade 30%-rabatten på klänningen och fick 50 kr. i rabatt vid köp över 100 kr (Bamse-tröjan). Totalt betalade jag 472,50 för alltihop! Skapligt nöjd! Bara ETT par av jeansen skulle kostat mer till ordinarie pris... :)
    Jeansklänningen har jag också köpt! Jättefin är den.
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • jannah
    TeDrickaren skrev 2010-01-15 19:59:06 följande:
    Jeansklänningen har jag också köpt! Jättefin är den.
    Ja, den är fin! Har kikat på den i butik flera gånger, men aldrig köpt den. Så nu blev det ett bra tillfälle med lite rabatter! Man kan ju matcha så fint med långärmad tröja och strumpbyxor eller leggings till... Sen när det blir varmare behöver man ju inte ha nåt långärmat under.
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • TeDrickaren
    jannah skrev 2010-01-15 22:18:35 följande:
    Ja, den är fin! Har kikat på den i butik flera gånger, men aldrig köpt den. Så nu blev det ett bra tillfälle med lite rabatter! Man kan ju matcha så fint med långärmad tröja och strumpbyxor eller leggings till... Sen när det blir varmare behöver man ju inte ha nåt långärmat under.
    Precis köpte denn i en strl större så jag hoppas den håller så länge jag vill.
    Köpte min med 50kr rabatten
  • jannah
    TeDrickaren skrev 2010-01-15 22:23:33 följande:
    Precis köpte denn i en strl större så jag hoppas den håller så länge jag vill.Köpte min med 50kr rabatten
    Samma här! :)

Jag köpte stl. 98 till dottern på 20 månader. Så den kommer hon kunna ha länge... Och när den börjar bli för kort som klänning får det bli tunika av den istället... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Rosenbarn
    jannah skrev 2010-01-15 12:23:38 följande:
    Beställde precis lite från webbshoppen... Två jeans på rea till mig själv, ta två betala för en! Den nya randiga Bamse-tröjan och en jeansklänning till dottern...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=272...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=699...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=398...Uttnyttjade 30%-rabatten på klänningen och fick 50 kr. i rabatt vid köp över 100 kr (Bamse-tröjan). Totalt betalade jag 472,50 för alltihop! Skapligt nöjd! Bara ETT par av jeansen skulle kostat mer till ordinarie pris... :)
    ååå de vägrade att bli avdragna när jag försökte.....
  • Finesse
    jannah skrev 2010-01-15 22:25:41 följande:
    Samma här! :) Jag köpte stl. 98 till dottern på 20 månader. Så den kommer hon kunna ha länge... Och när den börjar bli för kort som klänning får det bli tunika av den istället... :)
    då får du hoppas att hon inte helt plöstligt tokväxer.. jag köper 104 på lindex till min dotter nu.. hon är 24 månader..
    Ebba 071228
  • solstraalen

Vad e de för rabatter ni fått?
    Har jag missat något med posten?

Jag provade för övrigt byxor på lindex igår.. JÖSSES, man får ju känna sig smällfet i deras byxor. Över 2 strl större skulle jag få ta än vad jag brukar ha! Speciellt deras manchesterbyxor. FY.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2.
  • TeDrickaren
    Finesse skrev 2010-01-16 09:00:56 följande:
    då får du hoppas att hon inte helt plöstligt tokväxer.. jag köper 104 på lindex till min dotter nu.. hon är 24 månader..
    Vår dotter är snart 3år och har länge köpt strl 104/110 på lindex, säkert i ett halvår.
  • Snorky
    solstraalen skrev 2010-01-16 09:32:26 följande:
    Vad e de för rabatter ni fått? Har jag missat något med posten? Jag provade för övrigt byxor på lindex igår.. JÖSSES, man får ju känna sig smällfet i deras byxor. Över 2 strl större skulle jag få ta än vad jag brukar ha! Speciellt deras manchesterbyxor. FY.
    jag har inte fått några rabatter på posten, men däremot en 30% kupong på mailen som gäller tom den sista tror jag det var. o 50:- rabatten fick man ju på mailen o i brevlådan innan jul och den räckte ju tills igår.

isåfall måste det vara olika på olika byxor, för jag kan alltid ha minst en storlek mindre på lindex, oftast två storlekar mindre... om man jämför med tex hm o kappahl.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • mollan nu
    TeDrickaren skrev 2010-01-16 10:12:35 följande:
    Vår dotter är snart 3år och har länge köpt strl 104/110 på lindex, säkert i ett halvår.
    Lindex kläder är små. Dottern är 3½ nu och jag började med 104 till henne förra sommaren. De börjar bli små i tröjorna nu, byxorna funkar än.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10