• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Stina0
    Hallontårta skrev 2010-01-19 14:50:18 följande:
    Även på fix-overaller och jackor? Här är det bara på vissa vinterkläder
    På mitt Lindex fanns varken overaller eller  Fix-jackor... Vet inte om dom avvaktar detta på tanke på all snö.... (Gävle)
  • Hallontårta
    Stina0 skrev 2010-01-19 14:52:11 följande:
    På mitt Lindex fanns varken overaller eller  Fix-jackor... Vet inte om dom avvaktar detta på tanke på all snö.... (Gävle)
    Ja, kanske det. Jag får hålla ögonen öppna.

Finesse: Vilka fynd du har gjort!
  • Rosenbarn

Här i Örebro reas inte hellse ytterkläder på varken lindex eller kappahl- eller ja var nån enstaka konstig jacka som de måste letat upp på lagret långt in

• Lycka 1
    Sist jag var i Gävle fanns det rosa FIX jackor på rea.
  • puh fantast

Här fanns det en rosa Bamse overall i stl. 80 och några flecceoveraller.
    Och några konstiga jackor på stora flick, tittade inte så noga eftersom de inte passar någon av mina barn.

• Finesse
    Hallontårta skrev 2010-01-19 14:50:18 följande:
    Även på fix-overaller och jackor? Här är det bara på vissa vinterkläder
    ja.. det var även fix.. en annan anledning till att jag inte köpte nåt till min dotter eftersom hon har redan fix overall i år och jag är inte riktigt nöjd.. visst den är varm och vattentät.. men hon kan knappt röra sig för den är så klumpig.. lång i armar och ben men inte över ryggen.
    Ebba 071228
  • Finesse
    hmm.. jag bor i umeå och har VÄLDIGT mkt snö så här mkt snö har vi inte haft dom senaste 10 åren.. och kallt är det fortfarande.
    Ebba 071228
  • Thegran

kass rea här med.

köpte ett bar jeans, och ett par typ träningsbyxor, grå (eller beige, hm) med rosa detaljer

och en rosa kofta, och en grå plysh tröja.

runt 200 kr för allt. helt ok.

• mollan nu

blev 2 par stjärnjeans, 2 bodys, en pyjamas, två haklappar och en skjorta idag, allt för 286:-
    Köpte även ett par shorts på hm för 20:- till sonen och en klänning till dottern för 50:-

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • zuperduperme
    Pink Muffin skrev 2010-01-18 20:19:32 följande:
    Det är ju en reklamation och då behövs väl inget kvitto!!(?)
    kan medela att jag fick byta utan problem. efter dt så blev de en sväng på lindex där det spenderades en del. midte växer å eknlar å hon fick en del nytt.dock hittade ja inget till henne på rean.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10