• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Theina

Jag ska till lindex idag tänkte jag.. men det är för att byta Mumin-kläderna från 92 till 98.. men jag vet inte om jag ska byta tröjan också.. leggingsen helt klart, men tröjan är stor på nu.. har ni olika storlekar i det setet eller? (mumintoppen och leggingsen med allover print).

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Ring till lindex när det öppnar och fråga

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Hallontårta

Är det bara här som det knappt är några plagg på rean? Vi har samma kläder som hängt hela vintern och det är inte alls mycket.

• sarahl

hur brukar det funka på t2b1. om jag har 2 par byxor för 129:- st och 2 tröjor för 79:- st får jag tröjorna på köpet eller en byxa och en tröja.

• Malo

Kom det inte en kupong på 30% på Lindex för någon vecka sen? Någon som har länk till den?

• Thegran
    Theina skrev 2010-01-19 09:24:10 följande:
    Jag ska till lindex idag tänkte jag.. men det är för att byta Mumin-kläderna från 92 till 98.. men jag vet inte om jag ska byta tröjan också.. leggingsen helt klart, men tröjan är stor på nu.. har ni olika storlekar i det setet eller? (mumintoppen och leggingsen med allover print).
    jag har olika strl, 92 på leggings och 86 på tröjorna.
  • Snorky
    sarahl skrev 2010-01-19 09:27:41 följande:
    hur brukar det funka på t2b1. om jag har 2 par byxor för 129:- st och 2 tröjor för 79:- st får jag tröjorna på köpet eller en byxa och en tröja.
    du får det som är mest förmånligt för dig, för annars kan du ju göra massa olika köp och det är bara onödigt arbete för de. Så en byxa o en tröja...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Stina0

2 för 1 på mitt Lindex idag!!!! Jag har ringt och frågat!! {#lang_emotions_smile} (Gävle)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10