• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • puh fantast

På Lindex rea brukar hon i kassan para ihop de saker som kostar lika mycket och dra bort en av de. De gör det så billigt som möjligt för kunden.

Medan Kappahl "bjuder" på de billigaste varorna, de gör det så dyrt som möjligt för kunden.
    Jag tycker halva reapriset är mycket bättre än 2 för 1.
  • puh fantast

Har ringt mitt Lindex och det började tydligen igår här (Örnsköldsvik)

Så jag måste nog packa in barnen i bilen och åka iväg en sväng =D
    Trots att dottern har hosta
  • anette 81
    Stina0 skrev 2010-01-19 09:34:10 följande:
    2 för 1 på mitt Lindex idag!!!! Jag har ringt och frågat!!  (Gävle)
    okej får se om jag åker in imorgon
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-01-19 09:35:06 följande:
    På Lindex rea brukar hon i kassan para ihop de saker som kostar lika mycket och dra bort en av de. De gör det så billigt som möjligt för kunden. Medan Kappahl "bjuder" på de billigaste varorna, de gör det så dyrt som möjligt för kunden. Jag tycker halva reapriset är mycket bättre än 2 för 1.
    jasså, inte här i stan... kappahl gör på samma vis som lindex, fast de har inte ofta de erbjudandena ju... men man kan ju alltid göra fler köp isf om man inte vill betala dyrt. Då ändrar sig nog kassörskorna
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Finesse

I umeå är det oxå ta 2 b för 1.. hittade inte så mkt.. 2 pyjamasar, en kjol å en kofta.

Ebba 071228
  • Stina0

Precis hemkommer från en härlig shoppingtur!!! Blev massa fina fynd...{#lang_emotions_innocent}

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10