• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2010-01-25 21:54:06 följande:
    Ja det finns dom.Jag har lagt in bild på dom i bloggen också.
    Fina.
    Får se vad jag ska ha för mössa till pop jackan
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • AochJsMamma
    sarsparis skrev 2010-01-25 21:21:27 följande:
    Så olika det kan vara, i torslanda hade de i lördags....har bestämt mig för att köpa en i morgon, är osäker på vilken storlek då de ser stora ut så lillen får nog allt vara med.
    tycker överlag att butiken på avenyn är sena, tror att de segar med att få ut från lagret...tex har de vid de senaste två muminsläppen varait uppåt två veckor senare änandra butiker med att få ut sakerna i butiken..ska nog kika i stan imorgon istället. Vilken vill du ha?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • sarsparis

Efter mycket tvekan köpte jag i dag den gröna skaljackan, de hade grön, blå och röd, valde mellan alla tre och var på väg att ta den röda när gubben ringde och frågade då vad han tyckte och fick till svar..."men i en röd jacka kommer han ju se ut som en tjej....." får se om jag kanske går tillbaka med den gröna och tar en röd iallfall, den var så fin ;)

• molnen

Ni som köpt nya skaljackorna och byxorna kan ni inte lägga in bilder..?????

• AochJsMamma
    sarsparis skrev 2010-01-26 11:48:33 följande:
    Efter mycket tvekan köpte jag i dag den gröna skaljackan, de hade grön, blå och röd, valde mellan alla tre och var på väg att ta den röda när gubben ringde och frågade då vad han tyckte och fick till svar..."men i en röd jacka kommer han ju se ut som en tjej....." får se om jag kanske går tillbaka med den gröna och tar en röd iallfall, den var så fin ;)
    rött är JÄTTEFINT på pojkar!!! Tycker du en är finast tycker jag att du ska ta den. Alexander har haft både röd skaljacka och röd vinteroverall och det är ingen som har trott att han är en flicka bara för det

Vill se bilder!!! Jag ska köpa den gröna har jag betsämt, OM den är fin i färgen
  • Mamma och Mor

Ni som köpt skaljackan, hur verkar den vara i storlek?
    Köpte en åt dottern för drygt ett år sedan och upplevde den då rätt så väl tilltagen i storlek..
    Berätta gärna vilken storlek ni köpt och vilken storlek era barn har i övriga kläder så har jag lite att jämföra med :)

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • AochJsMamma

bilder bilder bilder please!! VARFÖR kommer den inte på hemsidan??? SEGA LIndex online

• Pink Muffin

Visst har det kommit fleecejackor också? Ingen som köpt och kan lägga ut i bildtråden??

♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10