• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Xgirl83
    Pink Muffin skrev 2010-01-26 13:29:25 följande:
    *haha* Ja, ibland kan det ju bli missförstånd, men jag har fått rapport från min personliga Lindex-spanare att det finns i butik!
    Jaha, då var det ju en annan sak!
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Hallontårta

Jag köpte den gröna fix-jackan idag. De höll precis på att hänga ut dem i butiken. Är sååå nöjd med förra årets jacka (och byxorna med) så det blev perfa då jag kom där med min 30%-are Nu köpte jag stl 98, sonen blev precis 2 år, så jag hoppas den inte blir alldeles för stor i sommar/höst. Expediten tyckte jag skulle ta 98:an. :>

• mellerud
    Hallontårta skrev 2010-01-26 13:46:44 följande:
    Jag köpte den gröna fix-jackan idag. De höll precis på att hänga ut dem i butiken. Är sååå nöjd med förra årets jacka (och byxorna med) så det blev perfa då jag kom där med min 30%-are Nu köpte jag stl 98, sonen blev precis 2 år, så jag hoppas den inte blir alldeles för stor i sommar/höst. Expediten tyckte jag skulle ta 98:an. :>
    Har du en bild kanske???
  • Stina0
    Hallontårta skrev 2010-01-26 13:46:44 följande:
    Jag lurade oxå på den gröna skaljackan... Provade 86 på min nyblivna 1-åring och fick med gråten i halsen inse att han inte kan gå runt i en grön klänning....{#lang_emotions_cry} Den är verkligen superfin... Men STOR!!
    Dom hade oxå blå/turkosa jackor samt röda. 399 kr.
    Sen FIX skalbyxor, svarta. 299 kr.
    Röda och gröna fleccejackor, FIX, 299 kr.

Sen hade mitt lIndex fått in ett gäng Outwear överdragsbyxor oxå. Olika färger, bl.a. svarta, röda, bruna och gröna. 149 kr. Mina barn har använt dessa i två säsonger och dom har varit kanon!!
  • star67

jag såg regn kläder på rea på lindex men kolade inte priset. vad kostade de någon vet?? men de såg ut jätte stora och breda.

• j00hanna

Skulle köpa en FIX vinterjacka från Lindex idag, de var på 70%, men såklart fanns det inte större än 92 kvar :( blev en Bamse tröja istället..

• Coca cola light

Fyndade en röd fixoverall i storlek 98 idag. Dottern har denna vinter en bamseoverall i storlek 92. Tror ni att hon kommer kunna ha 98 nästa vinter? Jag är så osäker på hur fort barn växer men 104 känns så väldigt stort.

• Anna i Skåne
    Coca cola light skrev 2010-01-26 16:49:38 följande:
    Fyndade en röd fixoverall i storlek 98 idag. Dottern har denna vinter en bamseoverall i storlek 92. Tror ni att hon kommer kunna ha 98 nästa vinter? Jag är så osäker på hur fort barn växer men 104 känns så väldigt stort.
    Det tror jag nog.
  • star67

när brukar de rear fix overaller i stl 80 de bruna som var ord pris 399 kr tror jag??

• star67
    Coca cola light skrev 2010-01-26 16:49:38 följande:
    hur mycket gav du för den??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10