Inlägg från: Nennehlol |Visa alla inlägg
  • Nennehlol

Januaritråden :-)

Nennehlol skrev 2009-12-28 19:39:08 följande:
    Grattis, håller tummarna för er. :) Måste varit sjukt jobbigt att fått MF innan. Det är inte bara att man försöker bli gravid utan sen kommer det en massa veckor innan man vet att det är säkert att man får behålla barnet. men inte ens då är man säker då några av er har berättat om abort i 20:e veckan. Fy vad jag bävar för vad som KAN hända efter man äntligen plussat. Jag hoppas att allt kommer att gå bra för er som plussa.. &hearts
    Skulle göra ett fint hjärta men det gick inte :P
  • Nennehlol
    Nennehlol skrev 2009-12-28 19:47:21 följande:
    provar igen &hearts
    Men... vad gör jag för fel?

&hearts
  • Nennehlol
    Lilla Fjun skrev 2009-12-28 19:49:05 följande:
    Nej jag kan inte heller. Det är något med ;&; hearts
    prova nåt annat
  • Nennehlol
    Nennehlol skrev 2009-12-28 20:03:21 följande:
    prova nåt annat
    hrm det gick inte alls
  • Nennehlol
    ewaulrica skrev 2009-12-28 20:03:10 följande:
    Men har du verkligen koll på din menscykel? Läste i din presentation att du får minus på dina äl-tester? Eller har du fått en utredning gällande det?
    Min kompis berättade för mig igår att ÄL tester inte funkade på henne. Dom visade inget, men hon måste haft ÄL för on har en 15 månaders bebis nu :) Så det kanske inte funkar på alla.. En tanke bara, innan ni deppar ihop ifall det inte visar nåt på ÄL testerna.. :)
  • Nennehlol
    Isobelle81 skrev 2009-12-29 11:07:24 följande:
    Jag har också BIM den förste och det blev negativt idag. Tror inte det har satt sig denna ggn heller men om det skulle ha gjort det så är det nog alldeles för tidigt för mig. På min BIM-dag är det ju bara 12 dagar sen ÄL och det behöver ju inte ge utslag då heller även om jag skulle ha blivit gravid.Håller tummarna för dig!
    Vänta med att testa till BIM eller dagarna efter BIM. Jag pratade med en BM senaste gången jag va där. Hon sa att man inte ska testa sig förrän BIM eller dagarna efter BIM. Det är inte lönt annars, sällan det visar något på gravtestet. Så än finns det ju hopp för er.. :) Håller tummarna..
  • Nennehlol

Grattis till er som plussat. :) Väntar fortfarande på min äl. Gjorde test idag och den visade inget. Det va bara dag 14 och jag brukar få äl dag 18-19. Men vi ska mysa till det ändå, flera dagar framåt för att vara på säkra sidan. :)

• Nennehlol
    Onebiglove skrev 2009-12-30 15:33:12 följande:
    Skulle nån kunna hjälpa mig med en sak? Jag ska försöka å berätta så hoppas jag att nån kan hjälpa mig på traven.. Jag slutade men mina p-piller 24 Dec sen började jag blöda 25 till ungefär 28.. Va det mensen som kom då lr för jag skulle inte ha mens förrens den 7 Jan? Snäll kan nån hjälpa mig?
    Svårt att säga ifall det va mensen. Jag slutade med mina piller i september, när kartan va slut. Mensen kom som den skulle. Men det är nog inte förrän nästa mens som om du vet att allt är som det ska. Jag har slutat för många år sedan oxå vid två tillfällen och första gången så tog det 1 år innan den "riktiga" mensen kom. Andra gången tog det nån månad. Barnmorskan sa till mig att det kan ta tid beroende på hur länge man käkat. Jag har käkat av och till i 13 år. Men nu som tur är kom mensen direkt i oktober. Och äl har jag haft så jag hade tur nu. Men ta äl test, ,har du då äl så är ju allt som det ska. Annars kan det ta tid innan den riktiga kommer igen.. Tyvärr. :(
  • Nennehlol
    Onebiglove skrev 2009-12-30 15:33:12 följande:
    Skulle nån kunna hjälpa mig med en sak? Jag ska försöka å berätta så hoppas jag att nån kan hjälpa mig på traven.. Jag slutade men mina p-piller 24 Dec sen började jag blöda 25 till ungefär 28.. Va det mensen som kom då lr för jag skulle inte ha mens förrens den 7 Jan? Snäll kan nån hjälpa mig?
    När du slutar käka kommer den. Det är ju därför man kan styra mensen när man käkar piller. Tex om man ska resa så bara fortsätter man på ny karta och hoppar över mensen med en eller två veckor.
Svar på tråden Januaritråden :-)