Inlägg från: Nennehlol |Visa alla inlägg
  • Nennehlol

    Januaritråden :-)

    dagalie FZ skrev 2010-01-17 19:25:48 följande:
    Vi försöker få både mitt och sambons första. Jag vet hur du känner dig! Det är jätte jobbigt när mensen bråkar och inte kommer som den ska, när det väcker tankar och förhoppningar. Jag kan också känna mig som en pessimist vissa dagar, ibland för många dagar känns det som. Sambon tycker att jag över reagerar och tänker för mycket, men det är ju svårt att låta bli att tänka på barn. Sambons lillasyster är gravid och hela hans familj är ju jätte glada för att de ska ha barn, och de blev gravida av "misstag" efter bara 3 månaders förhållande, men bestämde sig för att behålla det! Och jag känner mig ungefär som avundssjuk på dem, visst är jag glad för deras skull, men det känns även jobbigt, då vi får kämpa för det, och de bara händer för dem.. Varje gång man träffar dem så får man ju höra om allting kring graviditen, hur mycket bebisen rör sig, hur mycket de har köpt och fått, och hur lång tid det är kvar innan den kommer och allt sånt, som jag själv vill uppleva.. Så jag förstår dig när du säger att väntan inte är rolig och alla negativa tankar man får kring allting som har med mens och äl att göra! Man blir orolig och ledsen, samtidigt som man vill hålla det inom sig och vara glad och låtsas som ingenting bekymrar sig! Jag finns här om du behöver prata, vi sitter i stort sätt i samma båt.
    Tack. :) Känner exakt som du. Visst gläds jag över att andra i min omgivning blir gravida. Men inombords är man ledsen och försöker hålla humöret uppe. Är på dag 32 nu, och så här sen har mensen aldrig varit innan. Cyklarna har legat på 31 dagar fast förra månaden 29. Tog ett grav test idag, visade ett fett minus. :( Känner spänningar vid livmodern, har gjort det sen i fredags. Trodde det va mensen men den skulle ju kommit nu i så fall. Har inte kännts så här innan. Har ett test kvar, väntar en vecka med det. Ska försöka tänka på annat så kommer kanske mensen.
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    dagalie FZ skrev 2010-01-18 21:18:53 följande:
    Vad jobbigt du måste ha, känner igen känslan du beskriver när mensen inte dyker upp och alla känslor och symtom som dyker upp och ingenting är som det ska vara. Det är ett förändrat mönster, och det är aldrig lätt att förstå, man känner sig maktlös, känns som man har förlorat sin kontroll på sin mens! Jag förstår också dina känslor kring det negativa resultatet på testet. Jag skulle ha brytit ihop och brustit i gråt! Jag klarar verkligen inte sånt, men det är jag! Jag har nog svårt att ta hand om mina känslor när min längtan efter barn är så stor! Min sambo tycker att jag är lite skrämmande och läskig, när jag kan börja gråta då jag tänker på hur lång tid det har gått och ingenting har hänt!! Ja, gör det! Det är inte alltid lätt att tänka på annat, men jag håller tummarna för dig!
    Dag 33 idag (+2 eller+4, beroende på vilken cykel jag ska följa). Mådde illa hela förmiddagen, nu mår jag kanon. Vad händer. Skulle ju sluta tänka på det men man blir ständigt påmind. Barn och barnvagnar överallt. :( Har tillbringat rätt många helger i rad nu hos min bästa vän och deras nya bebis. Jag är hennes extra mamma på helgerna. hihi. Jag myser och längtar. Kom på att innan jag käkade piller nu sista omgången. Typ för 4 år sedan hade jag mens var 5 vecka. Nu efter pillerna var 4. Så kanske min kropp har fått för sig att just denna månad så ska det va 5 veckor. Ja jag vet inte. Man försöker tolka och förstå sin kropp. Har ett test till men väntar tills nästa vecka med att ta det. Orkar inte se ett negativt test igen.
    Anka Girl skrev 2010-01-19 11:17:55 följande:
    Igårkväll beställde jag graviditetstest på testlagret, hoppas dom kommer på onsdag =)Nu är jag så testsugen att jag spricker.BIM+6 ingen mens, phu de här är jobbigt. Har faktiskt mått lite illa på kvällarna, och nu imorse mådde jag lite illa. Spänner så otroligt i magen fortfarande. Hoppas bara jag inte inbillar mig. Känner mig väldigt trött i magen när jag jobbar. Jag har ett väldigt tungt jobb, lyfter tunga grejer hela tiden. När ska man sluta med de ifall man är gravid. Är det någon som har koll?Ha en bra dag alla =)
    Jag själv har ett tungt jobb. Är yrkeschaufför och kör lastbil och små paket bilar på jobbet. Nyss hade vi en tjej som inte fick jobba mer pga föt tungt arbete. BF 3 mars och hon fick order om att gå 3 jan. Hon tog dock ut semester och gick redan 18 dec. Men hon har klarat det rätt bra, men vi har fått hjälpa henne ibland när hon känt av "bebisen". Tror oxå att det beror på hur graviditeten ser ut. En annan kompis fick foglossningar och annat ajaj och fick gå 3 månader innan födsel. Så det är nog från person till person.. :)
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    dagalie FZ skrev 2010-01-20 13:01:55 följande:
    Jag känner igen mig i det du skriver till 100% och jag förstår dig totalt! Det är jätte jobbigt när det känns som om kroppen spelar en ett spratt! Min kropp gör nämligen det nu, och det är jätte jobbigt. Känner illamående varje dag, speciellt när jag är nyvaken och dricker första koppen morgonkaffe, men det försvinner sen sakta under dagen, men då börjar det sticka i äggstockarna och nedre delen av magen, ungefär vid livmodern, och vissa dagar påminner det om mensvärk vilket är extra jobbigt då det gör så ont att jag bara vill lägga mig under täcket och gråta för att det gör så ont. Men jag har BIM den 2/2 tror jag, jag är inte säker längre.. Ibland kommer den samma datum varje månad, ibland så flyttar den fram 4 dagar.. Jätte frustrerande när man inte kan vara 100% säker. Och otur som jag har så dyker mensen alltid upp när jag inte har skydd med mig, eller då jag är och gör något roligt, tex när jag var på höstmarknad på Astrid Lindgrens Värld, det hade jag ju aldrig trott, då den kom tidigare än vanligt! Hm, jag vet.. Negativa test borde inte existera!!
    Dag 34 idag. Fortfarande ingen mens i sikte. (+3 el +5) Mådde illa i går kväll igen. Men bara en liten stund för att sedan gå över i huvudvärk. Och nu har jag blivit förkyld oxå. Typiskt! Hade även ont i regionen nära livmodern och äggstockarna. Känner av det nu me. Kommer och går. Önskar jag hade haft hundra test så jag kunde testa varje dag. Fast man skulle nog blivit knäckt om det kom en massa negativa svar. Ger inte upp hoppet än. Men efter nästa vecka så kanske man ska gå till gyn och kolla, ifall man fortfarande har fått negativt. Som jag skrev tidigare så förvånar det mig inte ifall mensen kommer den 5:e veckan denna gången.
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    dagalie FZ skrev 2010-01-20 15:42:51 följande:
    Lilla vän, vi har precis likadana symtom, min illamående går också över till huvudvärk! Stackarn, jag vet hur det känns och önskar att jag kunde tagit över dina smärtor, då jag vet hur jobbiga de är! Ja, jag tycker att du kanske skulle ta och ringa gyn och höra med dem, det gjorde jag, och jag fick en tid den 27 januari, för undersökning. Jag blir nämligen inte klok på min kropp längre! Jo, hundra test hade ju aldrig varit fel att ha, men som du säger så skulle man nog bli knäckt! Man kan ju undra varför kroppen gör så här emot en! Dag 34 säger du, alltså är den snart 1 vecka försenad, måste vara jätte frustrerande, speciellt med alla konstiga känslor och symtom som dyker upp på löpande band. Ja, men jag blir nog lite sur på din mens då, för varför ska den göra det när du har slutat med pillerna! Det tycker jag är lite elakt emot din kropp och utsätta dig för detta!! Hoppas din kille finns där för dig och stöttar dig! Det kan ju göra en lite extra känslig och då behöver man också lite extra stöd ibland! Men jag finns här också för dig!
    Det är ju det som känns så skönt. Att ni finns här. Min sambo stöttar men det är inte alltid dom förstår. Inte ska du ha mina smärtor oxå :) Blir ju dubbel dos för dig då. Är din mens oxå sen då eller vad ska du göra för undersökning hos gyn? Hade du inte BIM 2/2. Kan tycka sånt här är så svårt. Vet inte vad man ska göra eller vad en gyn undersökning kan hjälpa. Vad kan de se? och göra? Känner mig som en nybörjare. Är jag ju med. Detta är ju första barnet för mig. Dock inte för sambon men han vet inget heller. Han visste inte att man bara kan bli gravid under ÄL för han och hans ex räknade aldrig dagar. Hon blev gravid bara han titta på henne. Varför kan inte jag bli det? Varför gör min kropp så här mot mig? :( Många varför i detta inlägg.. :) Men det e så frustrerande..
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    dagalie FZ skrev 2010-01-20 16:10:02 följande:
    Okej, då är din sambo som min sambo. Jo, för om jag tar dina smärtor så slipper du dem! Min "riktiga" mens har jag inte haft sen den 25 november.. Jag fick någon konstig blödning den 29 december, men det var inte alls som min mens så jag vet inte om jag ens kan kalla den mens.. Så när jag pratade med läkaren då jag bokade tid, så räknade han lite och då sa han att jag borde få min mens den 2/2 så då försöker jag lita på det. Gynekolgen som jag ska gå till är en privat gynekolog, jag har nämligen tappat förtroendet för landstinget, då de aldrig ha velat ställa upp och ta reda på varför ingenting hänt på några år.. Men denna privata gynekologen sa att han skulle göra en utredning och undersökning, och så föreslog han att jag kanske skulle prova Pergotime, Medicinen påverkar kvinnans äggstockar så att ägglossning sker. (Läs här om du vill veta mer www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?Cate...). Du säger att du känner dig som en nyblörjare, det är en vanlig känsla, då alla säkert har varit lite fundersam inför en gyn-undersökning. Många kvinnor kan även vara rädda och inte våga låta sig undersökas, och det är inte heller fel att känna så, då man faktiskt ska "sära" på benen inför en främling.. Men visst, det är aldrig något man säkert vänjer sig vid eller blir expert på, jag är nämligen alltid nervös inför en gyn-undersökning, trots att jag har varit på ca 5 undersökningar. (Här kan du läsa lite om gynekologi, om hur det funkar om du är lite osäker på det www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/U.../) Jag förstår dig när det gäller din frustration, jag har många vänner och familjemedlemmar som har haft det jätte enkelt att bli gravida, som du säger bara av blickar typ, och det gör mig avundssjuk då de har blivit gravida "av misstag", medan jag och min sambo kämpar! Jag känner det lite extra jobbigt vissa dagar då min sambo är så överlycklig över att bli morbror, då han lillasyster är gravid, och hon blev gravid efter 3 månader att hon mötte sin sambo, och jag får se hennes mage oftare än vad jag hade önskat, då jag också vill ha bebis.. Men jag förstår dig verkligen! Jag ställer också samma fråga måånga gånger, "varför??" och min sambo tycker att jag överdriver och tänker för mycket på det.. Men han vet ju liksom inte hur viktigt det kan vara för en kvinna att vilja ha barn när den biologiska klockan tickar på och säger att tiden är inne, men ingenting händer, hur mycket man än ligger i..

    Oj tack för infon :) Ja gyn undersökningar har jag aldrig gillat. Vissa har tandläkar skräck, jag har gyn skräck :) Det har snart gått över dock,  då jag hade cellförändringar efter en skrapning. Så nu har man gjort en del, även legat nedsövd med benen särade. Usch! Men nu ska all cellförändringar varar borta. Ja den biologiska klockan tickar och tickar, det har den gjort alldeles för länge nu. Min sambo säger att vi ska ta det som det kommer och inte jäkta. Ska han säga som har en 17, en 15 och en 13 åring sen innan. Jag har 0 och fyller 30 i höst och ju mer tiden går desto svårare får jag det att bli gravid. Killar kan ju skjuta skarpt när dom e 90 men vi blir för "gamla" alldeles för snabbt. :( Pergotime låter ju bra. Knasten (här i tråden) har använt dom. Prata med henne. Hon har plussat nu. :)


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol

    Har tappat bort vilken dag jag är på.. Jo dag 36, +7 eller +5. Ingen mens i sikte, men har haft ont i magen till och från hela veckan.. Vågar inte ta ett nytt test, vill inte se ett negativt resultat. Vi får se i helgen ifall jag har rätt. Ifall mensen har fått för sig att komma var 5:e vecka i stället. Så nån gång nästa vecka gör jag ett nytt test. Sen e det gyn nästa.. Hoppas ju så inneligt på ett plus. :)


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    villhasyskon skrev 2010-01-22 18:29:37 följande:
    Hej på er! Har inte skrivit här sedan jag skrev in mig på listan i december, har inte velat då jag var så tokskengravid sist och gick tusen dagar över tiden (nåja, men en cykel på 54 dagar blev det till slut). Men nu har jag PLUSSAT!!! Var jätteduktig och väntade till dag 48, dvs idag. Använde Clearblue Digital med veckoindikator och enligt den har det gått mer än 3 veckor sedan befruktning. Jag är superglad och mår tokilla. Önskar alla andra lycka till, nu eller i februari!!!
    Grattis, va roligt! :)

    Dag 37 idag +6 eller +8, beroende på cykel. Kändes igår kväll som mensen va på väg men icke. Kände samma i morse och tänkte, nu kommer den nog. Men nej. Suck. Jag tror inte jag är gravid, hoppas så klart. Men varför ska den lyckan drabba mig? Mensen kommer nog, en aning försenat ska ni se. :( Varje gång det känns som att mensen e på väg så i vanliga fall kommer den inom en timme eller två. Inte som nu då det går 24 timmar mellan "känslan". Ja vi får se. Känns som att jag snart är själv kvar här i tråden. :)
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    mammahaj skrev 2010-01-23 11:58:33 följande:
    nejdå. du är väldigt icke ensam i denna tråden :)här väntas det också. jag har BIM på måndag. ÄLstckorna har krånglat och visat stegring både den 6 och 13 så jag vet inte alls när BIM ska vara eller vad somhänder. Ingen mens so far. Ömma bröst och sånt. kräktes och var hemma från jobbet tors fre men det kan lika gärna varit magsjuka som härjar...det låter iallafall mer lovande för dig. när ska du testa?
    Jag testade neg i måndags +1 eller +3. Vet inte hur jag ska räkna. Har haft 31 dagars cykel innan och förra månaden blev det bara 29. Därför jag skriver olika. Jag kommer att vänta tills i slutet på nästa vecka. Är nämligen rädd för att min kropp har ändrat sig till att bli 5 veckor i stället för 4 som nu, hade 5 veckor för typ 4-5 år sedan. Därför tänker jag vänta.. Men jag är såååå sugen på att testa. Man hoppas ju.. :) Skönt att jag inte är själv kvar här iallafall.. :)
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    laris skrev 2010-01-23 13:36:18 följande:
    Står inte ut med ovissheten längre. Drar ner till apoteket ovh köper en CB digital och testar idag. Även om det inte är morgonurin....
    Jag tror oxå jag ska testa idag. Kan inte hålla mig. Men är så rädd för ett negativt resultat.. Hjälp, vad ska jag göra!! Jag testar, nej, jo, jag blir galen.. Jo jag testar :)Kanske... ;)
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    laris skrev 2010-01-23 16:55:10 följande:
    negativt och fortfarander ingen mens.....fy vad jag är besviken. Känner för att gråta....Håller tummen för dig Nennehlol!!
    Negativt!! Förbannat rent ut sagt. Blir så trött på detta. Vad är det för fel?? Mensen en vecka sen och det visar negativt på testet. Skulle aldrig testat. Känslan jag har i magen, eller nedanför, är konstant nu. Det gör inte ont men jag känner det tydligt att det är nåt. Är det inte mensen vet jag inte vad det är. Skulle det varit mensen skulle den kommit nu. Om man har utomkvedes ger det utslag på grav testet då? Känns som inte allt riktigt står rätt till.. Usch, hatar den känslan.. Vad ska vi nu göra laris?
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    Anka Girl skrev 2010-01-24 09:51:49 följande:
    Fy jag vet exakt hur du känner. Var precis lika för mig. Och alla dessa symptom? Ovissheten är så jobbig. Man kan inte tänka på nåt annat.Jag håller verkligen tummarna för att det går bättre för dig än de gjorde för mig. Nu är min mens snart över iallafall. Jag har fått mina Äl-stickor så nu jäklar ska vi försöka pricka in de den här gången.Lycka till!
    Tack.. Blir bara så trött på att mensen inte sätter igång så man vet att allt e ok. Så man kan börja räkna ner till ÄL. Men nej.. Har den inte kommit till mitten på nästa vecka så blir det ett samtal till gyn..
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    laris skrev 2010-01-24 21:07:45 följande:
    Fick precis en brunaktig flytning (äckelvarning) så nu är mensen def på g... Nya tag.
    Va tråkigt. :( Jag får väl vänta lite till innan jag ringer gyn. Dag 38 idag, fortf ingenting. Istället har förkylningen blivit värre och jag tror jag har fått öroninflammation. Det gör såå ont. Suck!
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    ewaulrica skrev 2010-01-25 12:39:48 följande:
    Jo, ett utomkveds ger utslag på gravtest.. Jag tycker att du ska ringa gyn ändå.. Du kan ju ha cystor eller nåt som gör att det blir som det blir? :(
    Ja jag ska ringa. Ska göra det imorgon. Dag 39 idag och inga som helst tecken på att nån mens är på väg.. :(
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol

    Dag 40 idag, +9 el +11. Ingen mens i sikte. Ringde BVC idag som trodde att den va försenad pga stress. Men va fan, jag e inte stressad och den kan ju inte va försenad HUR länge som helst. En barnmorska skulle ringa upp mig men det gjorde dom ju inte. Tack för det! Får se ifall de ringer imorgon. Suck!


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    dagalie FZ skrev 2010-01-26 17:36:56 följande:
    Nu är jag nervös, då vi har kommit till dagen innan den stora dagen.. Imorgon så ska vi till den privata gynekologen och göra en undersökning och utredning. Jag är kanske barnslig, men jag är faktiskt lite rädd, jag är rädd för att få höra att jag aldrig kommer att kunna få barn, jag kanske oroar mig för mycket, vad vet jag, jag är jätte nervös iallafall! Ska ha BM den 2/2, men jag börjar fundera på om den kommer tidigare, då jag vaknade igår med ömma bröst, kände det när jag knäppte jackan, minsta lilla beröring gjorde ont, idag är det lite bättre, sen så har jag ont i nedre delen av mag patiet, men det tror jag kan bero på min oro som jag har inför morgondagen! Men det kan ju även innebära mensvärk.. Jag har inte tänkt på det tidigare, men när brösten blev ömma så blev jag lite fundersam, då jag mycket sällan har haft ömma bröst innan mens, men så här ömma har de aldrig varit! Ska nämna det för läkaren imorgon, se om jag behöver oroa mig för det också! De har även blivit fastare, eller skinnet har stramats åt, de är liksom inte lika mjuka längre, lite otäckt då jag inte är van vid det heller! Jag känner det att jag kan inte vara gravid, det känns så omöjligt, och för det andra, så kan man väl inte känna av några graviditets symtom såhär innan BM? Eller? Vad jag har hört så känner man ju av ömma bröst efter BM, kanske v.6? Hm, jag vill ha morgondagen överstökad, just av anledningen av rädslan av att få höra att något är fel på mig, och aldrig kunna få egna barn! Återkommer med uppdateringar imorgon kväll. Håll tummarna och önska mig lycka till!!
    Håller tummarna. :) Och tänk så här.. Bättre att veta och kunna göra nåt åt det nu än att försöka en evighet och inget händer. :) Det kommer att gå kanon ska du se..
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol
    mammahaj skrev 2010-01-27 17:18:48 följande:
    Jag har härmed plussat!Helt fantastiskt och underbart och läskigt och alltihop! Nu hoppas vi någr aav de första veckorna går fort så att man kan börja hoppas på RIKTIGT!whiii!
    GRATTIS!!!! F-n va roligt. :) Jag vill me.. Jag är då på dag 40, +10 eller +12. Barnmorskan ringde idag och sa i stort sett vänta. Vänta 2 veckor till sen gör ett nytt grav test. Är det fortfarande neg så vänta tills mensen kommer. Den kan hoppa över månader när man slutat med piller... Jaha, fint det. Där försvann mitt hopp. Tycker bara det är så konstigt. Dom andra gångerna jag slutat med piller, första gången -98(tog ett år innan mensen kom), andra gången -06 (tog 2 månader innan mensen kom. Nu i september gick den igång direkt. Trodde man kunde få barn direkt bara mensen kom igång. Men nej, så nu e man lite deppig. Så där försvann våra chanser att få barn 2010. :( Så nu ska jag bara sitta och vänta på mensen som kan komma....aldrig. Fy f-n rent ut sagt. Mår skit just nu. Dom kommer inte att göra nånting för oss så länge det inte har gått ett år. Kan man vänta ihjäl sig??
    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol

    Så där. Verkar som mensen kom igång nu. :) Äntligen. Tycker bara det e konstigt att jag inte har någon mensvärk. Brukar ha skiit ont. Ingenting känner jag nu. Bara det inte är en 1 dags mens. Undrar hur lång min cykel blir denna gången. Men nu kan jag lämna januarigruppen..


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol

    ♥ BIM vecka 53.
    Fredag 1. 
    Lördag 2. 
    Söndag 3. 

    ♥ 
    BIM vecka 1.
    Måndag 4. Vildvin
    Tisdag 5.  
    Onsdag 6. Sofinka
    Torsdag 7. Pikkumamma
    Fredag 8.
    Lördag 9.
    Söndag 10. Johanna7, Baby Blue Eyes, smulan9

    ♥ 
    BIM vecka 2.
    Måndag 11.Elvsyssel
    Tisdag 12. Swippi
    Onsdag 13. Liten Måne,
    Torsdag 14. Anja1661, Nattfjäril
    Fredag 15. 
    Lördag 16.
    Söndag 17.
    ♥ 
    BIM vecka 3.
    Måndag 18.
    Tisdag 19. LIAB OneBigLove
    Onsdag 20. ewaulrica
    Torsdag 21.  Monkichiii, Monique, Morris123
    Fredag 22. Lindha, laris, 
    Lördag 23. mammahaj
    Söndag 24.

    ♥ 
    BIM vecka 4.
    Måndag 25. TB1
    Tisdag 26.
    Onsdag 27.
    Torsdag 28.
    Fredag 29. Isobelle81
    Lördag 30. Fialia78
    Söndag 31. Bunny81, Blomman, Hanna01, Tussilutt

    * TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 55
    * STATISTIK: Totalt borde 55 x 0,25= 13,75 personer bli gravida.

    * Kvar på listan: 28


    •.¸ ღ♥ Vi som plussat ♥ღ¸.•

    Jenny1985, Silverklar, Omöjligt, Knasten, LINO, Rödblå, Dixie81, Jessiicaa89, MCH, Emelle, anso83, Humlemamma, Mattiasegna, Lurven83,
    villhasyskon


    ♥♥♥ Bättre lycka nästa gång ♥♥♥

    Smulan som tror
    Catt 
    Catlina
    Galatheaa
    Tinde
    Mimmi80
    Elnotus
    NovaRos
    Peach pie
    Makaronipuss1
    Anka Girl
    Klotlisa
    Nennehlol


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol

    haha.. ja jag fick så jag teg inatt. Tyckte det va konstigt i går att jag inte fick nån mensvärk. Gissa vad som väckte mig kl 1 inatt.. Fy va ont jag hade.. Tog 2 timmar innan jag kunde somna igen. Sen ringde klockan 4.30.. Najs! :P Så nu går vi över till februari tråden.. Ses där. :)


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
  • Nennehlol

    Förresten ETT STORT GRATTIS Fialia.. :)


    ~:: Kan längtan bli större? ::~
Svar på tråden Januaritråden :-)