• hoopie

Undersköterska NTI Distans

Hej alla! 11 Januari ska jag börja plugga till uska Kommer bli jättekul men samtidigt tufft eftersom det är heldistans.

Tänkte att här kan vi samlas och hjälpa varandra sen.. när kurserna startar osv..

Färdiga usk:or kan också skriva här och hjälpa till tack

• Svar på tråden Undersköterska NTI Distans
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-03-08 12:07:29 följande:
    Här sa hon att dom fixar. Det sa dom redan på info möet
    Okej alla jag känner som läser genom NTI fixar själv.Det kan ju inte lixom vara lätt för dom med tanke på hur många elever dom har som bor på olika ställen i landet.Ofta vill man ju gärna vara på ett ställe som man är intresserad av oxå och som kanske ligger nära ens hem
  • kalmar brud
    WhiteAngels skrev 2010-03-08 14:15:56 följande:
    Okej alla jag känner som läser genom NTI fixar själv.Det kan ju inte lixom vara lätt för dom med tanke på hur många elever dom har som bor på olika ställen i landet.Ofta vill man ju gärna vara på ett ställe som man är intresserad av oxå och som kanske ligger nära ens hem
    Ja nej men nu skulle dom skaffa åt oss. Fråga mig inte varför
  • Ungmamma83
    kalmar brud skrev 2010-03-08 14:20:39 följande:
    har du kollat det noggrant?
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-03-08 14:20:39 följande:
    Tror jag faktiskt inte att dom gör när det är distansstudier,och för det andra är detr ju svårt för oss här att kunna svara när du får reda på sånt.vi har inte hand om det
  • hoopie

Dem fixar Praktik!! Har pratat och frågat läraren.. Tycker det är konstigt, men säger dem det så är de väl så..

• Rapunzel72

Hej på er! det var länge sen någon skrev här men jag provar och ser om jag får svar..Jag är färdig uska idag , det jag undrar är om någon vet om man får nåt sorts intyg på att man faktiskt är uska???

• JolinesMamma

Hej alla! Särskilt ni som läst medicinsk grundkurs. Det här är ingen fråga som ska besvaras, jag undrar ändå. (Bäst att klargöra innan man anklagas för fusk, hehe). 
    Jo, är alla perifert verkande analgetica receptfria? Och är alla centralt verkande analgetica receptbelagda? Någon som råkar sitta på den infon?

• morriis
    kalmar brud skrev 2010-07-02 10:19:42 följande:
    Ni som har läst Social omsorg... Vart gjorde ni erat studie besök=?
    Jag gjorde mitt på ADS, alkohol- och drogsektionen.
Svar på tråden Undersköterska NTI Distans