• hoopie

Undersköterska NTI Distans

Hej alla! 11 Januari ska jag börja plugga till uska Kommer bli jättekul men samtidigt tufft eftersom det är heldistans.

Tänkte att här kan vi samlas och hjälpa varandra sen.. när kurserna startar osv..

Färdiga usk:or kan också skriva här och hjälpa till tack

• Svar på tråden Undersköterska NTI Distans
  • WhiteAngels
    Mailade läraren ang frågan jag inte fattade hur jag skulle diskutera ,men hmmm inget svar än...Har gjort dom andra frågorna fast den sista känns lite tunn,men fanns inte så mycket att hitta enkla beskrivningar och exempel på bemötandets tre nivåer.
  • kalmar brud

Började idag med vård och omsorgsarbete...

Har redan gjort måndag-onsdagens uppgifter. Läsa och skriva antecningar tar ju inte lång tid

• WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-08 14:26:17 följande:
    Började idag med vård och omsorgsarbete... Har redan gjort måndag-onsdagens uppgifter. Läsa och skriva antecningar tar ju inte lång tid
    Jag har  gjort 2 veckors arbete klart sen i går förmiddags,har som sagt bara nån jäkla diskussion som jag inte vet hur jag ska skriva den men väntar svar..
  • kalmar brud
    WhiteAngels skrev 2010-02-08 15:20:08 följande:
    Jag har  gjort 2 veckors arbete klart sen i går förmiddags,har som sagt bara nån jäkla diskussion som jag inte vet hur jag ska skriva den men väntar svar..
    Läser du också den kursen nu..??? Vård och omsorgsarbete?

Ja vecka 1 skulle man ju bara läsa och skriva anteckningar. I morgon blir jag klar med uppgifterna så jag kan börja jobba med inlämningsuppgiften som ska in på fredag
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-08 15:29:35 följande:
    Läser du också den kursen nu..??? Vård och omsorgsarbete? Ja vecka 1 skulle man ju bara läsa och skriva anteckningar. I morgon blir jag klar med uppgifterna så jag kan börja jobba med inlämningsuppgiften som ska in på fredag
    Nej men social omsorg,vård och omsorg läste jag i somras så den är klar för länge sedan
  • Ungmamma83
    kalmar brud skrev 2010-02-08 15:29:35 följande:
    Läser du också den kursen nu..??? Vård och omsorgsarbete? Ja vecka 1 skulle man ju bara läsa och skriva anteckningar. I morgon blir jag klar med uppgifterna så jag kan börja jobba med inlämningsuppgiften som ska in på fredag
    är ju inte så att du bara ska läsa och skriva anteckningar, du ska ju lära dig det du läst.
  • kalmar brud

Är slutproven också flervalsfrågor elller hur funkar dom?

Någon som vet om man kan göra närvaro uppgiften innan fredag eller man får bara göra den på fredagar?

• WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-09 07:36:25 följande:
    Är slutproven också flervalsfrågor elller hur funkar dom? Någon som vet om man kan göra närvaro uppgiften innan fredag eller man får bara göra den på fredagar?
    slutproven har du mellan fem till sex timmar på dig.Ganska mycket man ska skriva
    man kan göra närvaron när som helst under veckan,jag gör den måndagar
  • kalmar brud
    WhiteAngels skrev 2010-02-09 07:38:30 följande:
    slutproven har du mellan fem till sex timmar på dig.Ganska mycket man ska skriva man kan göra närvaron när som helst under veckan,jag gör den måndagar
    Okej, så det är inga kryss frågor på slutproven.
  • Kenzie
    kalmar brud skrev 2010-02-09 08:01:31 följande:
    Okej, så det är inga kryss frågor på slutproven.
    Nej de är ofta upplagda som inämningsuppgifterna där man ska svara i essäform.
    Lights will guide you home...
Svar på tråden Undersköterska NTI Distans