• hoopie

Undersköterska NTI Distans

Hej alla! 11 Januari ska jag börja plugga till uska Kommer bli jättekul men samtidigt tufft eftersom det är heldistans.

Tänkte att här kan vi samlas och hjälpa varandra sen.. när kurserna startar osv..

Färdiga usk:or kan också skriva här och hjälpa till tack

• Svar på tråden Undersköterska NTI Distans
  • WhiteAngels
    Nu  har jag lite studieuppehåll.ska till min syo och söka ny kurs på torsdag och jag tror att det blir social omsorg denna gången eftersom det är en ganska stor kurs känns det lika bra att ta den nu.Det är det enda negativa att man får gå sysslolös mellan 2-3 veckor innan man kan starta ny kurs {#lang_emotions_yell}
  • WhiteAngels
    SandvikenMamma skrev 2010-01-18 08:07:43 följande:
    Jag behöver. Hur mycket vill du ha för kalaset? :)
    Har inboxat dig så dom inte tar bort tråden =)
  • hoopie
    WhiteAngels skrev 2010-01-12 09:54:45 följande:
    i morrn ska jag göra teri prov i medicinsk grundkurs...ganska nervös faktiskt.men sen får jag ta studieuppehåll p å8 veckor minst =((
    hur gick provet?
  • hoopie

har inte varit inne på ett tag hehe men hoppas de går bra för alla som pluggar.

Min kurs är gratis.. www.nti.se/vux där har min kommun omvårdnadsämnen som man får läsa.. kolla om din kommun också har det.. här i Eskilstuna kontaktade jag service center sen fick jag lite hjälp. lycka till!

• WhiteAngels
    hoopie skrev 2010-01-21 00:37:29 följande:
    hur gick provet?
    Bara bra,var inte så svårt som jag trodde det skulle ta men slet ändå i 4 timmar...
  • WhiteAngels
    I dag har jag varit hos min syo och sökt nya kurser,så förhoppningsvis börjar jag den 1 februari att läsa Social omsorg,och när den är slut börjar jag den 1 juni med Etik & Livsfrågor.Skönt att veta att man har att plugga ett halvår framåt.
    Till hösten planerar jag att ta kurserna Människan socialt & kulturellt samt psykologi och efter det Omvårdnad,sen är jag nästan klar och kan välja inriktning.
  • Kenzie
    WhiteAngels skrev 2010-01-21 11:20:36 följande:
    Bara bra,var inte så svårt som jag trodde det skulle ta men slet ändå i 4 timmar...
    Var det essäfrågor eller hur var det upplagt?
    Lights will guide you home...
  • hoopie
    WhiteAngels skrev 2010-01-21 11:20:36 följande:
    Okej det var ju skönt. Jo man brukar sitta ett bra tag
  • WhiteAngels
    Kenzie skrev 2010-01-21 12:16:51 följande:
    Var det essäfrågor eller hur var det upplagt?
    Massa olika frågor inom vissa områden.
  • kalmar brud

Ni som pluggar genom NTI

Gör ni alla prov hemifrån eller gör ni något prov i skolan??

Svar på tråden Undersköterska NTI Distans