Vad ger jag nya svärdottern i julklapp?
Jag har fått en alldeles underbar svärdotter, hoppas jag får behålla henne! Nu är det snart jul och jag vill köpa julklappar till henne. Hon är ung, liksom min son. Problemet för mig är ekonomin, jag är sjuk och har inte många kronor kvar varje månad. Sonen vet och accepterar att det är som det är, men jag skäms, hon är ganska ny i familjen, och vill ge henne något fint. Vad hade ni blivit glada för i den åldern? Vad kan man ge till en ung, vacker, begåvad kvinna som har stor potential? Alla tips mottages tacksamt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-10 17:45
Hoppsan, jag glömde skriva att hon är 19 år.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-10 19:39
Ni är fantastiska! Jag blir så glad att det finns så många fina människor där ute. Det finns hopp för framtiden.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-14 15:32
Tack för alla vänliga ord om mig. Ni har fantastiska tips allihop!
Jag hittade en vacker, enkel dagbok, den idén var fantastisk, så det får min underbara svärdotter i julklapp. Den fina dikten jag fick förslag på ska jag skriva in på pärmens insida. Har även köpt en presentförpackning med duschkräm och hudkräm. Sen ska jag koka kola, och lägga i en fin burk med en rosett, till henne. Tror ni det blir uppskattade julklappar? De kostar inte så mycket så jag är lite orolig.