• Yosa

Vda sover ditt barn i för kläder på natten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
    Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vda sover ditt barn i för kläder på natten?
  • April Mamma

Har två pojkar, båda sover i pyjamas.

• The Bumblebee

3-åringen sover "nakenfis" och 4-åringen vill oftast ha sina shorts och t-shirt.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Avelyn

Dotter 4 år: Pyjamas eller nattlinne beroende på vad dottern väljer själv kvällen till ära.

• mkvp

Väldigt olika... beror på kvällshumöret. Ibland samma kläder som på dagen (mycket trött) ibland nakenfis och ibland pyamas. Äger inget nattlinne. Tjej 2,5 år

• MsLili

Min son är 1år och sover i body eller pyjamas. Det har han gjort sedan han var nyfödd.

• Butterscotch

Vår dotter (under 3 år) har både pyjamasar och nattlinnen och använder båda sorterna ungefär lika mycket.

• Elfva

Jag röstade annat för min tjej sover i endera pyjamas eller nattlinne, det är vilket som, hon väljer själv vilket hon vill... dock körde vi enbart pyjamas när hon var yngre och givetvis är det också pyjamas till vår yngsta dotter som är 3 mån, hon sover iofs också i sovpåse ibland...

• WilderWein

Nu när det är kallt sover min pojke under 3 i pyjamas.
    På sommarhalvåret kortärmad body eller bara blöja.

• krut34

Fyraåringen sover numera i pyjamas. I förra lägenheten som var bastuvarm året runt räckte det med blöja/kalsonger och ett tunt lakan.

Bebisen sover i body och långbyxor. Han har ingen pyjamas i rätt storlek just nu, men kanske får han en i jul. Bara Tomten vet hur det blir med den saken.

• snillis

Jag har en pojke på 4 år och en flicka på 2 år och båda sover i pyjamas (pojken bara i byxor ibland eftersom han är så varm av sig).

Svar på tråden Vda sover ditt barn i för kläder på natten?