Vda sover ditt barn i för kläder på natten?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.
Har 3 tjejer, yngsta av dem 3 år. Dem har nån form av pyamas eller nattlinne. Mellantjejen sover i bara pyamaströja oftast
Min dotter som är två år, sover i pyjamas, helst heltäckande. Hon rör sig mycket i sömnen och sparkar alltid av sig täcket så hon skulle bli kall annars.
Pojke 1,5 år alltid sovit i pyjamas
Alt. bara blöja eller blöja+shorts på sommaren.
Flicka på 3 år som antingen sover i pyjamas eller nattlinne. Jag tycker att pyjamas är mysigare nu när det är kallt, men hon föredrar nattlinne. Hon har även blöja och strumpor på sig.
4-åring som sover i bara underbyxor.
bara med blöja.
8-månaders i kortärmad body, kortbent och kortärmad pyamas eller långärmad pyamas med fot och hela baletten. Bara blöja i somras. 2-åringen har fortfarande nattblöja och så t-shirt eller linne till det och 4-åringen i underbyxor och t-shirt eller linne. På sommaren naken.
Son drygt 3 år sover i bara kallingar
Jag har en son på tre år och han sover för det mesta i bara t-shirt och blöja.Han är väldigt varm av sig så han blir jätte svettig när han har pyjamas på sig.
Mina barn har oftast bara sovit i blöja eller trosor/kalsonger.