Vda sover ditt barn i för kläder på natten?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.
Har två tjejer på 3,5 år, den ena sovaer helst i bara trosor, den andra har nattlinne eller pyjamas lika ofta.
Flickan under tre år sover i pyjamas, pojken över 3 år sover naken. De har sovit i pyjamas, respektive naken (bara blöja tidigare) sen de var pyttesmå. Dottern i pyjamas sover utan täcke och nakne sonen sover inkurad i täcket så jag vet inte om någon av dem är mer eller mindre värmekänsliga
.
3½ i trosor, i undantagsfall nattlinne, kjol eller pyjamas.
4 månader, flicka: Sovpåse och långärmad omlottröja
båda mina barn sover i pyamas o de är pojkar en 8 månader en 3.5 år.
Jag tar på min treåriga dotter nattlinne eller pyjamas efter bad/dusch/tvätt men allt som oftast hinner hon få av sig det igen innan hon somnat så oftast sover hon naken. Och även om hon sover utan täcke lyckas hon hålla värmen, underligt nog.
Min dotter är över tre år (4år) och sover både med pyjamas och nattlinne. Det vill säga det är olika natt för natt.
Alla mina tre barn (6 år, 4½ år 3 år) vägrar att ha pyjamas på sig. Jag tar på dem - de klär av sig. De sover i kalsonger/trosor. Själv ligger jag och fryser med "pyjamas" på - under varmt täcke.
Min 7-åriga son sover i bara kallingar å dottern som e 5 ½ mån sover i pyjamas.