• Yosa

Vda sover ditt barn i för kläder på natten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
    Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vda sover ditt barn i för kläder på natten?
  • Disela

Annat; har en dotter under tre år som sover naken. Hon blir vansinnig av kläder! Hade pyjamas första 6 månaderna typ, sen blev hon galen och bara skrek när vi satt på den. Så nu sover hon naken.

• Neko

Annat, har pojke 3,5 år som sover i tröja.

• GirlyNoob

annat: pojke på 3,5 som sover i kallingar.

• Näckrosen

Jag har två pojkar. 5-åringen sover i kalsonger och 1-åringen i pyjamas.

(Kan inte låta bli att kommentera alterativen. Jag har bekanta vars pojkar sover i nattlinne...)

• FrkJenny

Annat eftersom du inte har begränsat alternativen.

Pojke över tre år sover helst naken och i andra hand i nattlinne.
    Pyjamas bara när hans frusna mor tvingar honom.

• Stårschan

Annat. Jag har två flickor som är 6 och 8 som har sovit nakenfis hela livet. De äger några nattlinnen och pyamasar som de använder någon/några nätter per månad.

Ge mig trettio grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna granar.
  • Tramsan

3 år sover oftast i trosa bara.. tidigare i bara blöja. hade pyjamas när hon va mindre.

• Kattflickan

Min 2-åring sover i pyjamas nu på vintern eftersom det är lite kallt och han är så rörlig så att täcket aldrig ligger på honom. Han kanske tycker att det är varmt och därför sparkar av sig täcket men jag vill inte att han ska vakna mitt i natten av att han fryser.

4-åringen sover i pyjamas och har dessutom täcke och 3-4 filtar på sig nu när det är kallt. Han har en hjärnskada som gör att han inte kan hålla normal kroppstemperatur. Är det kallt väder så blir han iskall.

• Busbellan

Det varierar. Dottern på 2 år sover ibland i pyjamas och ibland i nattinne, beroende på vad hon väljer. Likadant med dottern på 10 år, men hon sover ibland bara i trosor också.
    Sonen på 6 år sover alltid i pyjamas

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vda sover ditt barn i för kläder på natten?