• Yosa

Vda sover ditt barn i för kläder på natten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 19:38
    Har du fler än ett barn rösta då på vilket barn du vill men beskriv gärna i texten nedan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vda sover ditt barn i för kläder på natten?
  • Tant Green

Min 4-åriga dotter har åtminstone pyjamaströja. Ibland får man på henne byxor också, men oftast inte. Korta pyjamasbyxor (som jag tycker är sommarpyjamas!) kan hon eventuellt använda ibland.

• shiela08

Min dotter 5 o en halv månad sover i bara blöja.

• TezzyBump

Har inte röstat, men min dotter är över 3 år och sover i både pyjamas och nattlinne.

• Marma

lite olika, idag bara t-shirt ibalnd med kalsonger oxå eller bara. Ibland pyjamas....de brukar få bestämma själva de e 4,5 o 3år pojkar

• Rulltrappa

jag har en pojke över och en pojke under 3 år och de sover i pyjamas, förutom under sommaren, då sover de i bara tischa och kallingar (eller blöja), ibland inte ens tischa.

• Nocia

Har en pojke över tre år och han sover enbart i blöja. Hans eget val, varje kväll erbjuds han tröja eller pyjamas men vill bara sova i blöjan.

• bettans83

Min 1,5 åriga kille sover i det som finns rent eller det som vi hittar :O Han sover i pyjamas eller body och byxor. På sommaren oftast bara body och nu när det är jättekallt i hans rum sover han i body, byxor, tjock tröja, strmpor och raggsockor ;)

• CCA

äldsta dotter 3 år sover i trosor. yngsta 3månader sover i blöja. båda barnen är varma av sig så det blir på tok för varmt när det har ngt på sig.

• Lussekatten87

Min son på snart 2 år sover i tvådelad pyjamas med långa ärmar.
    Dotetrn på 4,5 mån sover i pyjamas med långa armar hon med.

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vda sover ditt barn i för kläder på natten?