Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-23 10:52:57 följande:
    Men gomorron fröken
    godmorgon Roses!
    var filmen lika bra 51:a gången du såg den?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-23 10:59:54 följande:
    Jepp, jag verkligen älskar den filmen. Blir alltid så glad när dom får varandra i slutet Nej, ska ta och gå innan velour sparkar mig :) Ska försöka scanna några bilder idag. Ha en bra dag.
    ska vi alla få se hur du ser ut? kul!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 10:57:57 följande:
    Hahah, Robert D. som sliten - kan inte ha varit så svårt för honom att spela sliten Jag har tyvärr ingen insikt vad gäller böckerna, så där ligger jag i lä och kan inte uttala mig.
    haha, nej knappast!
    men damn vad han biffat till sig!

tror det var Jude Law som var slätstruken här, inte karaktären.
    oh well, finns ju ngt at bygga vidare på iaf.

nå, vad tror du då, är det Brad Pitt som är Moriarty?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 12:03:13 följande:
    Ja, biffat till sig, ja! Jag funderade aldrig på vem som var Moriarty...Tror du att det är en karamell vi får suga på eller tror du att det blir en uppföljare?
    såg det i ngn tidning innan jag såg filmen, att grejen med att man inte får se honom (eller att skådisen står med) är att bygga upp spänningen...
    ja, det var ju upplagt för en uppföljare!
  • Polly S

nu har jag skurit ner min önskelista på cdon till 17 böcker som jag ska trösta mig med efter måndag (då ska jag på introduktion på min fortbildning och får veta definitivt om det inte går att kombinera med jobbtiderna).

• Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-23 13:15:56 följande:
    Inatt sov jag från 21.45 - 09.45 Tyvärr är jag fortfarande trött och har huvudvärd. Misstänker att genomförkylda Loppan har smittat mig. Så jag får skjuta på fikaträffen med vänninan med 2-månadersbebisen för TREDJE helgen i rad Så trött på dagisförkylningar!!! Men bara jag slipper vinterkräksjukan så kan jag vara förkyld året om! Hoppas ni mår bra och har en härlig lördag allihop! Här har solen tittat fram för första gången på säkert två veckor, underbart! Nu ska jag se Stargate Atlantis och dricka kaffe, vi hörs sen!
    men! vilken otur du har!
    bli frisk & håll dig frisk nu!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-23 13:25:04 följande:
    Oj, 17 böcker och alla är fantasy antar jag. Jag hinner då inte läsa egna böcker förutom skolans, tyvärr. Kanske om jag skippar internet på kvällarna...
    nej, jag läser nästan ingen fantasy längre, med undantag för Terry Pratchett. {#lang_emotions_embarassed}
    jag läser snabbt och vill äga mina böcker, så...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 13:27:10 följande:
    Böcker är inte så viktiga...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 13:30:00 följande:
    Grattis till numret jag ville ha Ja, jag är ingen bokmal. Men lägg gärna alla vetenskapliga tidsskrifter framför mig och betar av alla på en dag Älskar Vetenskapens värld, National Geografic etc..
    vad var speciellt med numret? kristliga saker jag inte förstår?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 13:31:37 följande:
    mmmmmmmmmmmmm
Svar på tråden Tråddödare forts....