Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-22 21:11:55 följande:
    Fira min födelsedag....  njae, inte bara förstås (nej jag fyller inte jämt...) Njuta av att få vara ledig några dagar
    när fyller du?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-22 21:18:10 följande:
    Vad man var pratglad idag då :p?
    mm, sitter med ett glas vin och Maken är bortrest (kombination jobb/kompisbesök), så jag njuter!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:26:55 följande:
    Du ska inte passa på att rätta några prov då?
    bah! rätta onykter låter... olämpligt!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:27:11 följande:
    Början av mars
    ha, kom på att jag kan kolla på FB!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-22 21:30:01 följande:
    Aha, male-fri?! Behöver väl knappast skriva hur jag blir när jag är ensam hemma. Det kommer du/ni kanske ihåg för nån vecka sen :) Men njut för fullt ;)
    ja, du var pladdrig då!

jag behöver lite ensamtid för att andas!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:34:03 följande:
    Är ni FB kompisar allihopa nu???
    japp!
    till och med Scratchy -det du!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:38:01 följande:
    Såå du är onykter F Nice, very nice. Ska jag också bli nu när jag öppnar min 3.5% öl.
    nej, egentligen inte alls, men jag tror det är som med bilkörning för provrättning -nolltolerans!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:38:54 följande:
    Jag ska erkänna att jag och Scratchy o Velour är kompisar, ska söka upp er, vänta lite bara.
    ja, vore kul att se dig!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:43:48 följande:
    Ok, stackars organ. "Tänker på mina organ" "tycker det är en aningen tråkigt att sitta o tänka på mina organ så jag skippar det just nu" "älskar mina organ" (  ) Hur jag ska fixat..? -Planerar att sova igen allt när jag gått i pension....kommer ju i alla fall inte ha råd att göra något då Jasså... (  ) DET kan du.....
    "you can sleep when you're dead"
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:43:59 följande:
    Jaha ja, det är klart. Det är nog smart. Läste just i min kursliteratur om lärare/elever och förväntningar/förutsättningar och hur det påverkar resultatet. Är nog smart att vara klar i skallen när man ska påverka barns framtid
    låter intressant -sammanfatta i 5 rader!
Svar på tråden Tråddödare forts....