Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-23 23:31:02 följande:
    Illa! Två ballonger var ute och flög i öknen. Plötsligt utbrast den ena: -Akta kaktusen!! Den andra: -Vilken kaktusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssss
    ja! precis såna fåniga saker!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-23 23:20:59 följande:
    he he... Skulle vara nöjd med en barnvakt som är accepterad för ca... ett dygn..?
    accepterad? vad händer?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-23 23:34:38 följande:
    Faan! Där sprack min fina vision om att du haft en lyxkväll! Du får se det som att det inte kan bli så mkt sämre nästa gång.... eller nåt...
    min torsdag och fredag var bra, det kanske är det jag får äta upp nu?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 23:34:49 följande:
    Vet du vad jokes wiht no points är? Det är såna skämt som oftast blir roliga när man är trött eller full. Eller bara har sjuk och dålig humor. Två älgar var ute i skogen och gick omkring lite. Plötsligt föll den ena i en grop. Så sa den andra: -Det gör inget för min pappa har två svansar.
    tror de funkar bättre när man säger dom, men jo, tycker såna är kul.
    (tycker nog det mesta med djur -som inte skadar sig -är kul!)
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-23 23:37:48 följande:
    Du ser lägenheten på andra sidan gatan? Ja, precis där det är tänt. Där har jag släckt...
    den har jag hört -eleverna drar den ibland, så den lever!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-23 23:38:33 följande:
    eller: Hur vet man att det sitter fyra elefanter i ett träd? De har målade tånagalar...
    hahaha -den var ju sjukt rolig!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-23 23:41:01 följande:
    Lillen är kräsen... Han gillar/litarpå/har förtroende för väldigt få människor. Det är bara mamma och pappa som gäller till viktiga saker som att somna.. Ni har tränat honnom dåligt! finns det folk som tycker.... Jag säger bara: Walk my schoes!
    jag fattar inte att folk har mage att ge råd om andras barn oombett!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-23 23:57:25 följande:
    Fiona, gräv inte ner dig! Det kan inte bli värre idag och i morgon är en ny dag med nya möjligheter. Du som är så snygg kan väl inte ha några problem
    haha, I wish!
    men tack för skämt och uppmuntran!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-23 23:58:00 följande:
    God natt på er!! Ni har varit mycket underhållande! Trådkram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sov sött!
Svar på tråden Tråddödare forts....