Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-22 21:47:16 följande:
    Jamenprecis..! -Vad annars liksom, förutoom att spöka för ev barnbarn då förstås....  
    ja, det kan jag nog tro om dig!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-22 21:53:20 följande:
    Som jag misstänkte så är maken på väg med en massa mat som kärringen gett honom, grrrrrr Nej, jag ska inte bli arg. Ska iväg och byta om och fixa till mig ;) Det blir och se den här ikväll. Inte för att ni kommer fatta vad dom sjunger eller vad dom säger men det är den bästa "Kärleks-filmen" enligt många iranier. Tror filmen spelades in för över 30-35år sen om  jag inte har fel.
    ">

" target="_blank">

Önskar alla en trevlig fredagkväll. Till och med du Mr-ego ;)
    släng maten och ha en bra kväll!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:59:51 följande:
    Fiona: Får jag gissa vad du heter? Inboxar. Facebook alltså.
    åh, vad spännande att se om du gissar rätt!
    (mitt nick liknar inte alls mitt namn!)
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:55:20 följande:
    Jag tycker det är MYCKET trevligare o får mer ut av att älska med andra Attans...jag menade ju förstås "att älska andra"
    *host*
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-22 22:00:56 följande:
    Kram på er!!
    hej! har du en bra fredag?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 21:43:59 följande:
    Jaha ja, det är klart. Det är nog smart. Läste just i min kursliteratur om lärare/elever och förväntningar/förutsättningar och hur det påverkar resultatet. Är nog smart att vara klar i skallen när man ska påverka barns framtid
    hörru!
    jag var faktiskt allvarlig med min nyfikenhet!
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-22 22:05:05 följande:
    jo, tack. Lägg dags strax. Själv?
    redan?

jag är gräsänka, ganska skönt. tror jag ska se film. eller läsa.
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-22 22:08:02 följande:
    Passa på att njuta. Ja, lång vecka.
    veckorna är långa. helgerna korta. oproportionerligt så.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 22:17:13 följande:
    Okej, jag hade tänkt svara också. Men FB tog överhanden ett tag där. En jobbig kille som ville snacka lite... Det gick ut på att 3 lärare blev utvalda och fick komma till en "kommité" som berättade för lärarna att de var skolans absolut bästa lärare. De fick berättat för sig att de blivit utvalda till ett experiment där de ska få tilldelat sig skolans smartaste barn under ett år för att se hur det går. Det viktiga var att barnen INTE fick veta något om att de är de smartaste på skolan. Året gick och precis som väntat så var dessa tre klasser de bästa i nästan hela landet. Lärarna sa att det var så lätt att undervisa, de var så smarta och roliga att lära och det gick bra. Då berättade kommitén att det var inga smarta barn, de var slumpvis utvalda på skolan i ett experiment... Lärarna sa att ja men då måste det ju bero på att vi är de bästa lärarna... Nej det gjorde det inte heller för de var också slumpvis utvalda...!!! Så, med rätt förväntningar kan man klara vad som helst
    men det där låter ju som Rosenthal, trodde det var ngt nytt!
  • Polly S
    Harlow skrev 2010-01-22 22:25:31 följande:
    Jag finns också på FB, lägg till mig! :D:D
    tutte!
    inboxa namn!
Svar på tråden Tråddödare forts....