Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-20 21:28:10 följande:
    sist gång jag tänkte vara öppen i sinnet så fick det ganska drastiska föjder så denna gång kommer jag snabbare följa min känsla!
    vad hände?
  • Polly S

nej, nu ska jag vårda min huvudvärk. (eller är det det jag har gjort eftersom den stannat hos mig hela dagen? fördriva den kanske vore bättre?)
    ha det bra och sov gott!

• Polly S

ska snart dra ner på stan, middag (velade mellan thai & indiskt -blev det senare) och sen bio!

• Polly S

hej tråden!
    en utekväll med Maken var precis vad jag behövde för humöret, känner mig lite mindre håglös!
    allt bra med er?

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:36:49 följande:
    Nice Jotack, allt bra! Ska snart ut och ta en liten Mc.D-fika med syrran. En paj med te/kaffe! Just nu pågår det ett mindre (ord)krig mellan Roses och Scratchy, även om Scratchy ligger lite efter med antal inlägg
    ah, då ska jag läsa ikapp!

hoppas fejkat (öschötska) blir trevligt!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:39:53 följande:
    OJ! Ja, det är väl i de tankebanorna våra äldre generationer tänker. Knubbig = hälsosam, smal = sjuk/pundare... Ha en trevlig duschstund
    hmm, inte min mormor, men så måste ju hon haft anorexia som ung, fast det inte pratades om det då.
    har alltid tyckt jag är en jättinna med mina 168cm bredvid hennes 156 (42 kilo) och hon har alltid kommenterat min vikt.
    är väl först de senaste åren hon är 'nöjd' med den.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:42:24 följande:
    Fan vad lång tid det tog för mig innan jag fattade vad du menade med "fejkat" Du måste hålla med att östgötska är gulligt
    nej, urfult!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:48:58 följande:
    Men dessa dumma tankebanor är väldigt vanliga i Iran av nån förbannad anledning. Man får ju hoppas att framtidens generationer bringar lite sundare värderingar kring kroppsideal. Hahha, nog är du en jätte i jämförelse med henne I jämförelse med mig också för den delen.
    jag undrar det, generellt verkar folk ha dåliga matvanor/dålig kroppsuppfattning, så vad förmedlar man då?
    tur att jag inte har barn!

men... hur liten var du?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:50:59 följande:
    Va? Tycker du det också? Jag måste vara den enda i hela landet som tycker som jag gör
    bonnigt och FULT! *ryser*
    kanske därför jag var tvungen att importera Maken från Gotland?
Svar på tråden Tråddödare forts....