• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-21 22:00:27 följande:
    att jag inte kan hålla mig seriös ganska länge. Sitter och garvar ihjäl mig. Läste sista som bánAn ( frukt banan ) och fick en massa idéer och kommentarer i hjärnan. Dumma, dumma mig.
    Nja.... måste säga att tanken slog mig när jag skrev b... {#lang_emotions_sealed}
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-21 22:09:18 följande:
    Känsliga läsare ombedes titta bort:Du verkar bara lite mer "tillfredsställd" än vanligt
    Jag håller med! Hon är helt klart mer mjuk... pratar glasögon och flytt...
    Hon måste fått en hel del Smiley
    nu är hon Smiley
    ... jag kan ha helt fel.... Smiley
    men jag tror inte det....
    Smiley
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-21 22:19:53 följande:
    Määäääääääääääääääääääääääääääääääääh   MIDKA??????? SKA du också börja? Börjar ju skämmas snart.
    Tror jag inte ett dugg på! {#lang_emotions_flower}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-21 22:58:51 följande:
    men kom igen nu, nappa!har ni bara haft sex med såna ni vill ha barn med??
    En annan kväll... Jag är inte så fokuserad idag.
  • Midka

Velan!
    Jag har varit inne jätteläge, jag lovar!!!!
    Nu ahr du varit lite upptagen och det är typiskt att jag ska lägga mig nu då...{#lang_emotions_cry}
    Har ju saknat dig hela helgen!!! (Och er andra!)

Hoppas lilleman blir bättre!!! Inte roligt när de är sjuka.
    Själv har jag precis tagit upp lilleman till toa för han verkade lite orolig. Väl på plats sittandes på muggen sa jag till honom att det är ok att kissa nu och det gjorde han.....

Dock hade han kissebånge så han pinka mer både sig, mig och badrummet. {#lang_emotions_undecided}
    Nu är det torkat och klart och jag ska i säng!!

Kram på er! Ses imorgon.

• Midka
    Velour skrev 2010-02-22 13:58:38 följande:
    Jo..vår lille får lite ice tea efteråt
    Cocacola eller ngt annat mycket gott kan hjälpa oxå. Jag ahr provat lägga tabletter i glass men det är svårt att lära sig svälja tabletter.

Alvedon finns i frystorkad form som man ska lägga på tungan och låta smälta och det är äckligt men det står även på bibacksedeln att man kan smälta den i lite vatten på en sked!!  Det är mycket, mycket mindra att svälja än 7,5 ml flytande!!! Det har fungerat utmärkt hemma. Dock behöver de vara uppe på 250mg (halv alvedon) för det är svårt att dela en sådan frystablett.

Som tur är har vi sluppit kåvepein på länge!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-22 21:55:05 följande:
    nope, ska stänga ner tidigt här, så säger godkväll om än inte godnatt!
    jaha! Här kommer man in för lite samtal men det passar visst inte vissa..... Gonatt då så jävla mycket.{#lang_emotions_yell}

Ursäkta.... men det var lite skönt att få gnälla lite... {#lang_emotions_embarassed} Jag brukar annars vara först i säng men nu hann du före..!!!!

Gonatt!!!! Jag lägger mig som god tvåa i kväll! *yes*
  • Midka

Velan och ni andra!
    Hur gör vi rent praktiskt för att få ihop en maillista för att boka in datum mm till tråddödarträff TDT??
    Det går inte att göra på inboxen här på FL för då blir man avstängd. Hrmpf!
    Alltså måste vi göra en maillista utanför fl. Ska man tala om sin mail i din inbox eller i min?
    Datum.... Ska vi sen ge tre datum och det där flest kan får bli det vi väljer??

Om vi inte gör något kommer vi aldrig iväg och ses och det går inte!

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-22 22:03:20 följande:
    jag lägger mig iofs inte...
    {#lang_emotions_embarassed}

Då blir jag först i kväll med...... *suck*

*smyger generad i väg och borstar tänderna*
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-22 22:06:05 följande:
    Pms?
    Snarare ägglossning. Phu..... {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Tråddödare forts....