• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Det är en porrfilm sluta googla guys. {#lang_emotions_djavulsk}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 17:03:17 följande:
    Snarare män från venus och kvinnor från mars? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Så kan man också se det. I astrologi är Mars den krigiska planeten
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 16:45:44 följande:
    Hahahahahahahaha. Nawwwwwwww... Gissar på att du är P9 istället för 69. Eller hur? Tantnivå till max.
    Det finns bara ett sätt att ta reda på det
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-08 16:56:56 följande:
    Steven Levitt och Stephen J Dubner har skrivit Freakonomics.
    Den står oläst i hyllan hemma, kanske ska ta en titt i den ikväll då.

Ska försöka svara dig, men det kan dröja tills i kväll. Måste iväg nu!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-08 17:05:14 följande:
    Det finns bara ett sätt att ta reda på det
    Hmmmm.....50min till Uppsala.....10min hem till dig.......in och ut 20min......Lovar du att det tar mer än 20min annars tar jag Abdullah på väg hem....mer lönsamt tidsmässigt. {#lang_emotions_kiss}
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-08 17:01:29 följande:
    Vissa människor har lättare att fokusera all sin uppmärksamhet på en sak, andra har lättare för att ta in helheter. Det finns lite olika saker det kan kopplas ihop med, till exempel kön och etnicitet. En amerikan har till exempel större tendens att fokusera all sin uppmärksamhet på en sak, medan en svensk har tankarna lite mer överallt på en gång. Män har lättare att stänga ute saker de inte fokuserar på medan kvinnor lättare uppmärksammar saker de inte försöker tänka på eller se eller höra. Däremot är skillnaderna mellan kön ganska små, så en amerikansk kvinna är mer enhetligt fokuserad än en svensk man. Men det kan också orsakas av stress och att man sovit dåligt eller är hungrig. Så det är nog inget psykologiskt fenomen utan ett personlighetsdrag som påverkas av de tillfälliga omgivningarna. Men nu gissar jag lite...
    njae, jag tror du kan se det där rätt så tydligt med Jungs typindex.

J hjärtar A är nog ESFP. Du är nog ENTJ, möjligen ENFJ faktiskt. Svårt när man inte träffats, annars brukar jag pricka in sånt rätt bra. på oss 25 anställda prickade jag in ca 90 % rätt innan testet.

The Art of Speed reading people av Tieger & Barron eller nått sånt
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-08 17:05:12 följande:
    Så kan man också se det. I astrologi är Mars den krigiska planeten
    Sen så är venus ett annat ord som uttrycker kvinnans sexualitet och mars som du säger den krigiska planeten så för min del för det gärna va:

Män från venus och kvinnor från Mars. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Sedek:

Ta och fundera på inlägg #10633. {#lang_emotions_wink}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 17:01:29 följande:
    Vissa människor har lättare att fokusera all sin uppmärksamhet på en sak, andra har lättare för att ta in helheter. Det finns lite olika saker det kan kopplas ihop med, till exempel kön och etnicitet. En amerikan har till exempel större tendens att fokusera all sin uppmärksamhet på en sak, medan en svensk har tankarna lite mer överallt på en gång. Män har lättare att stänga ute saker de inte fokuserar på medan kvinnor lättare uppmärksammar saker de inte försöker tänka på eller se eller höra. Däremot är skillnaderna mellan kön ganska små, så en amerikansk kvinna är mer enhetligt fokuserad än en svensk man.Men det kan också orsakas av stress och att man sovit dåligt eller är hungrig. Så det är nog inget psykologiskt fenomen utan ett personlighetsdrag som påverkas av de tillfälliga omgivningarna. Men nu gissar jag lite... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Hmm..jag blev intresserad av just det där om etnicitet och koncentration. Det har jag aldrig hört om förut.

Resten kan jag hålla med om, men just nu är jag varken stressad, hungrig eller särskilt trött.
Svar på tråden Tråddödare forts....