Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-13 00:04:46 följande:
    Lägger mig i..Låter handen glida upp mot hårfästet i nacken, masserar nacken lite löst och låter fingarana leta sig upp i håret. Över hjässan och ner mot pannan, masserar tinningarna lite och sen låter jag handen vandra tillbaka samma väg igen. Genom håret och ner över ryggen..And on and on and on..
    Men han hade ju inte hår annars hade jag velat glida igenom håret med mina fingrar kvinna.

Velour sa att han var snaggad så vad mumlar du om?
    {#lang_emotions_surprised}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:06:00 följande:
    Ja, det kliar på båda ställena fattar du väl...... en mjuk kyss, en kyss som gör att allt annat runt omkring försvinner och vi svävar iväg tillsammans på ett moln av erotisk laddning, landar mjukt på sängen och....
    Men gud så slö du är. Kom du igång nu? {#lang_emotions_surprised}

Hade detta vatt verklig hade jag redan varit uppe i min 5:e o-------

* Lägger mig på medans jag tittar på dig och kysser dig längs nacken och går runt till halsen och biter dig sakta och mjukt upp mot munnen och kysser dig så du glömmer din migrän och Gud-din *
    {#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-13 00:07:37 följande:
    Hahah, nu har du en del att förklara Vad för religion har han bekännt sig till?
    " Ja, jag satt och flörtade på nätet vet du och fick fnatt och skickade sms till dig. "

Nej, får väl slå tillbaka kanalen till verkligheten....suck. Iq-befriade människa.

ringde honom och sa att han ska köpa ciggaretter nu när han ändå är på väg hit. Nåt vettig kan han ju göra.

Dont ask..............Jag slog honom så hårt i ansiktet när han berättade och var asförbannad på honom.

* Viskar så inte sedek hör. ................Kristendomen *
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:15:13 följande:
    Men jag har ju hållt igen så det är alldeles röd i knoppen, hade jag släppt på så ja jo det låter rimligt med 5. Fast då hade du varit här, naken, i min säng Du är galen kvinna!
    Ja, jag vet. En mening till jag kunde ha blivit rik på om jag betalt varje gång nån sa det. {#lang_emotions_laughing}

Inbjudan, tack?!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-13 00:16:49 följande:
    Ok, ja kanske bäst att reda ut det lilla..Men är han också iranier?
    Ja, knäppskallen fick för sig att "konvertera" för nån månad sen. Fattar inte varför.

Meeeeeen jag som precis "kysste" sedek. *surar*
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-13 00:19:28 följande:
    Varför har du hållit igen? Det är väl inte så farligt att flirta med gifta kvinnor?
    Nej, precis. Det är liksom redan dukat och klart. {#lang_emotions_laughing}

* Jag vill inte ens veta hur folk uppfattar mig nu efter alla dessa inlägg jag har skrivit * {#lang_emotions_innocent}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:20:18 följande:
    Jag höööööööör!!!"Herre förlåt dem för de vet inte vad de gör"
    Klockan är över 12 så herren din sover gott uppe i sjunde himmeln.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:21:52 följande:
    Du måste skoja, slog du honom för att han valde en annan religon än den du har?
    Nej, jag skojar inte.

Han var pappers-muslim inte zartoshti. Jag slog inte honom för att han valde just kristendomen utan att han över huvudtaget valde en religion.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:23:39 följande:
    Jag vill ju inte ens berätta hur jag uppfattar dig... Men du är en jävel på att kyssas och klia på ryggen
    Nej, du vill ju inte det. {#lang_emotions_embarassed}

Och då tolkar jag det som att det du tycker är hemsk.....*morrar*

Ja, jag tycker om att kyssa. Kan helt ärlig erkänna.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:27:08 följande:
    Och jag borde också sova...
    Har du sett serien som går på morgonen?

heter nåt i stil med ( Vem din mamma var eller nåt sånt ) var en avsnitt där dom sa att efter 2 borde man va i säng annars händer tokiga grejer. :)
Svar på tråden Tråddödare forts....