Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-13 00:26:08 följande:
    Roses är officiellt inbjuden att besöka Uppsala, naken, när hon behagar.
    Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, skyndar mig att boka biljetter genom SJ. {#lang_emotions_djavulsk}

Medtages Kaput eller är kaputen din lagad? {#lang_emotions_demon}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-13 00:29:17 följande:
    När elefanten går gör han väldigt breda fotspår efter sig. I dessa fotspår hittar man alltid ihjältrampade smådjur. Det kanske inte var elefantens mening att det skulle bli så, men han har ju så stora fötter och huvudet uppe i molnen. Iallafall jämfört med de ihjältrampade smådjuren.
    Knip igen kvinna. {#lang_emotions_yell}

Släpp loss. Får ju migrän och sedek lär få sin tillbax.
    {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:30:43 följande:
    Varför då? Är du muslim eller inte religös alls?Du älskar väl mannen, inte hans religion? Låter fördomsfullt i mina öron, sen för den delen så är det olagligt att slå någon.. oavsett om man är man eller kvinna. Något som jag tar stark avstånd för och inget som jag någonsin skulle uppmuntra någon till.Men jag dömer handligen, inte dig.. (ville bara förtydliga mig)
    Borde skriva samma mening som jag skrev till velour i senaste inlägget men jag gör inte det för du var så gullig igår kväll. {#lang_emotions_kiss} 

Jag ÄR INTE MUSLIM. Har aldrig vatt. Jag är zartoshti. Velour: hjälp till och översätt orkar inte anstränga mig.

Han är bara en vilsen hundvalp som inte vet vad han vill och nu låtsas han som om han är en irani-kopia av Jesus.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:33:34 följande:
    hahahaha!
    Mohaha. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 00:32:10 följande:
    Nej det tycker jag inte, verkligen inte! Hetlevrad, ja kanske en smula... För mig som är rätt så ickehetlevrad så tycker jag det är mest gulligt. Men inte hemsk, det är ju hemskt om du tror det.*Kysser dig lite*
    Fuck, fuck, fuck. Varför skulle jag skicka sms till honom. Han ringde nyss och är nere i parkeringen om 2 minuter. Skit.....Innan jag slår tillbaka kanalen till verkligheten:

* Håller sedeks huvud i mina händer och kysser honom med allt vad jag kan *

Gonatt Aziz.

Den där beskrivningen kan jag godta. {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Mandi: Jag har svarat på din fråga lite längre upp. Puss på dig. ;)

Tant Ena ( Velour ): Du vet att jag skojade? Puss på dig med. ;)

Sedek: Skickar en puss till dig också. Sov gott.

Med detta lämnar jag Tant-gänget till dig Sedek. Ta det försiktigt så du inte fastnar i löständerna och valkarna nere vid knäna ÄR bröst gubben om du undrar sen. {#lang_emotions_djavulsk}

Mandi & Velour:   PUSS på er.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:46:32 följande:
    Du brode stötta din man i hans beslut, oavsett om du tror att han inte menat allvar, istället för att se honom som ett barn som inte vet sitt eget bästa.I vilket fall, jag tror att han blir tryggare i sin religon, vilken han än väljer om han själv får komma fram till att den passar just honom.
    Var bara tvungen att logga in igen och förklara för det blev lite fel där.

Gumman killen som väntar nere i parkering ÄR EN KILLKOMPIS inte min man. Maken min är katolik och det har han alltid varit.

Nej, jag brukar inte slå min man. Älskar och respekterar honom för mycket för det.

Den här är en liten hundvalp som inte vet vad han håller på med.

Okej, hoppas att jag har förklarat bra nu. Går ner nu och öppnar dörren till Iq-befriade hund-valpen.

Säger gonatt en gång till. Puss på dig och Velour.

Velour: Man är den man är. Du är en människa varken mer eller mindre. Vill du sätta etikett på dig själv så är du en iranier som är uppväxt i Sverige. Du har dina normer som passar dig och thats it. Krångla inte till det aziz. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I

Mandi är du kvar?

• I Blackrose I

Såg ditt sista inlägg och känner mig skyldig och förklara:

Jag och Velour pratade om Kaput-ordet kommer du ihåg?

Jag skickade sms till min killkompis med följande mening:

" Boro kaput bekhar ro kaput kaputera konim "

Vilket betyder: Köp kondom så kan vi söndra på bilen. Det var menad som en skoj och eftersom jag var uppe i min " förnekelse-fas" så tänkte jag inte på hur meningen kommer uppfattas av min killkompis.

Han skickade sms till mig " Mår du bra? " jag hann inte svara så han tog bilen och körde hit.

fortsättning kommer............................

• I Blackrose I

Det var om honom jag och velour pratade om när jag skrev att han har konverterat till kristendomen. Han var pappers-muslim från början och jag tycker han är knäpp. Det var honom jag slog i ansiktet när han sa att han ska va religös och bla bla bla......

Jag är hemma hos mamma som jag skrev i början av kvällen och han blev orolig för mig eftersom han vet vilken dag det är idag så han har kommit hit nu.

Hoppas jag har förklarat så du inte grubblar mer...... :)

Ja, jag kan va svårt och förstå sig på ibland. Jag vet men när jag mår som värst så brukar jag koppla bort allting och då kan man inte känna igen mig.

Jag har religionen zoroastrism som tro även om jag inte praktiserar allt som man ska göra och maken min är ( ármani ) vilket är en kristen-grupp som bor i iran. Deras kristendom härstammar från Katoliker.

Okej, tror det var allt.

Nu loggar jag ut för sista gången.

Velour: Jag kan säga att jag har vatt i din situation så jag vet och förstår vad du säger. Ska förklara en annan gång. Kram på dig aziz.

Gonatt & sov gott

Svar på tråden Tråddödare forts....