Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-13 08:55:21 följande:
    Oj...Hur mår du då?
    Jag överlever. Tack.

Det känns skönt att ha berättat en del till maken men samtidigt känns det kosntig att ha delat en sån sak med honom nu efter alla dessa år.....

Det som mest oroar mig är mamma just nu. Inatt fick jag ge henne morfin 4 gånger så ont som hon hade...{#lang_emotions_cry}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-13 09:00:42 följande:
    Ska försöka komma på nått annat, verkligen...
    Sedek skrev 2010-02-13 08:59:24 följande:
    Lekland är skoj!Jag ska iväg o plugga nu, hörs kanske i kväll.Ha en bra dag
    Ha det gott älskling {#lang_emotions_wink}

Tror inte jag kommer in ikväll. Ska va en snäll fru ikväll ( hela kvällen ) men vi hörs säkert imorgon. Lova? * tittar med stora bruna groggia snälla ögon * :)
  • I Blackrose I

Hej tjejer

Nu har jag precis kommit hem från leklandet *puh* är dötrött.......Maken körde precis iväg med killarna. Dom ska vara hemma hos farmor ( häxan ) ikväll.

Tänkte jag skulle logga in här och hälsa på er.

Vad har ni gjort då?

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 14:57:43 följande:
    Det har vi redan haft, party med Sexy som tema. Blev mycket negligé och dildosar
    Och stackars jag har blivit vald till " fula ankungen"?!

Är det bara mina ord/meningar som får folk att reagera?  * Morrar *

Allt väl annars? {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I

Määäääääääääääh, dumma er. {#lang_emotions_yell}

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-02-13 15:15:53 följande:
    Puss
    Tack tjejen ;)

Hur går det med röran hemma?

Har du dina föräldrar nära dig? Tänkte om du kunde gå hem till dom imorgon ( Alla hjärtans dag ) och bara lata dig eller en kompis du kan besöka. Hade du bott i närheten fick du jättegärna komma och hälsa på här. ;)
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-13 15:20:24 följande:
    hej! på väg på släktmiddag.har fortfarande inte pratat med mamma så räknar med att det blir stelt. hoppas ni har det bra!
    Åh, jag blir jättelessen när jag läser om din mamma. Hoppas verkligen det ordnar sig för er.

Puss på dig och Grattis på alla hjärtans dag i förskott. Kommer nog in imorgon eftermiddag eller imorgon kväll så jag önskar dig en trevlig alla hjärtans dag idag. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I

Håller på och biter sönder mina fingrar, är såååå frestad att svara en viss person men jag tror jag låter bli.

Bäst att låta bli pandoras ask. {#lang_emotions_tongue_out}

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-02-13 15:27:50 följande:
    Njae...Pappa gick bort (låter mysko när man skriver så...) för snart 10 år sedan o mamma bor ca 20 mil ifrån.Min syster är den som bor närmast men det är i alla fall 10 mil bort o då det är söndag så ska sonen till sin pappa på em, dottern hämtas hos sin pappa och hästarna tas om hand plus eldningen för värme i huset...så det blir för enkelhetens skull att stanna hemma Tack
    Beklagar ( Din pappa ). {#lang_emotions_flower}

Bara av att läsa det där blev jag trött ju. Önskar dig ändå en trevlig alla hjärtans dag och hoppas att du på ditt eget sätt får det bra imorgon, hoppas att inga dåliga saker händer dig imorgon. Alltid nåt. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I

Tror inte jag har glömt nån men jag skriver här inne också för säkerhets skull. {#lang_emotions_sunny}

Grattis på alla hjärtans dag. Puss & Kram från Roses. {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Tråddödare forts....