Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-14 19:15:16 följande:
    Se... du har inte ens provat och sen gnäller du på att du inte vill/orkar snacka svennesilet.....
    Vill inte skriva nåt så att det låter som om jag kommer med ursäkter men jag känner mig mycket tryggare med persiskan och speciellt när jag nere så står det helt still där uppe. Ska jag då sitta och anstränga mig för att få fram det jag vill säga så blir jag bara frustrerad. {#lang_emotions_embarassed}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Jag hoppar också i dusch och tvättar mina killar, ja till och med maken. {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_djavulsk}  

* Ojoj, borde kanske filma det hela och skicka till svärmor * {#lang_emotions_djavulsk}

Kommer tillbaka sen när barnen somnat.

• I Blackrose I

" Alltså att ni, när ni diskuterar varför tjejer inte kan vara vän med dig, inte ska snöa in er på att tjejer kanske är avundsjuka/svartsjuka på dig - OM ni nu kommer in på det. Förstår du vad jag menar? Många gånger brukar diskussionen ta slut där, när nån hävdar att andras ovilja beror på avundsjuka/svartsjuka. Så du kan inte föra en vanlig diskussion med dina killkompisar om detta? Ja, det var ju himla kul! Not! " ........................................ Åhhhhh, nej nej det skulle jag aldrig tro. Nog att jag är Ego men varför skulle dom va avundsjuka på mig? Äh, vi struntar i det. Jag nöjer mig med mina kill-kompisar så får vi se hur det blir sen.

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-14 19:38:20 följande:
    Jag märkte det i torsdags..... Puss!
    Meeeeeen, jag vet ju att ja skriver som en kråka.

Du behöver inte kasta det i ansiktet på mig. {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-14 20:35:29 följande:
    what?
    Jag vet inte varför det blev så där.

Första stycket är från velour. skulle citera henne, andra stycket är från mig.

Konstig det blev. {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I

" Alltså att ni, när ni diskuterar varför tjejer inte kan vara vän med dig, inte ska snöa in er på att tjejer kanske är avundsjuka/svartsjuka på dig - OM ni nu kommer in på det. Förstår du vad jag menar? Många gånger brukar diskussionen ta slut där, när nån hävdar att andras ovilja beror på avundsjuka/svartsjuka. Så du kan inte föra en vanlig diskussion med dina killkompisar om detta? Ja, det var ju himla kul! Not! "

.........................................................

Ovanstående stycke är från Velour:

Åhhhhh, nej nej det skulle jag aldrig tro. Nog att jag är Ego men varför skulle dom va avundsjuka på mig? Äh, vi struntar i det. Jag nöjer mig med mina kill-kompisar så får vi se hur det blir sen.

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-14 20:39:46 följande:
    Nej, nej, nej!!!! Jag menar att du klarade hela torsdagkväll här med att skriva svenska och det verkade du klara hur bra som helst! Nog för att du säkert var ganska frustrerad då och då men det verkade som att det fungerade ändå. Jag tror dig inte när du skyller på språket för att inte ha någon svenska som vän. Jag tror det är ett enkelt sätt att få en ursäkt för att inte försöka.Capich?
    Åh, jag trodde du va seriös. Nu blev jag förvirrad.

Men tack. Jag vet inte Midka  vad jag ska svara dig. Okej, om jag säger så här att en av mina orsaker att jag inte har svenska vänner är att jag hellre pratar persiska än svenska.

Sen är det min lathet också. Om jag förklarar så här:

När jag säger till Velour:

Jag är zartoshti. Hon vet allt
    Min man är ármani. hon förstår vad jag säger.
    Jag säger ambassaden suger. Hon fattar.
    Jag säger det är "22 bahman" ( Islamregimens årsdag ). Hon fattar.

Jag behöver inte lägga större vikt vid att berätta varje gång jag har lagat mat hemma. Förklara vad varenda ingrediens i grytan är. Plus en massa annat.
  • I Blackrose I
    Fiona kortfattat:

Min tjejkompisar har svårt att förstå tjej-killkompis relation. Är en kille kompis med en tjej så har han bara en tanke att slutligen "sätta på henne" ( Deras ordval ).
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-14 20:56:55 följande:
    Jag ska se om jag kan scanna min Magnum mini. Vill du har Classic, Almond eller White?
    Jag vill ha Magnum Choklad. Please, please. Åh, blev också sugen på choklad. {#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-14 20:58:07 följande:
    Jag vet. Han går redan på resursen så.... Nu är han på utredning så vi hoppas få lite mer svar. Kanske behöver vi minska tiden, kanske är det något annat som behövs vad vet jag.... På onsdag, på ondsdag, på onsdag.....
    Önskar dig också lycka till på onsdag. {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....