Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 02:35:05 följande:
    Ooooh tänker du visa mig hur det ligger till..
    Du hade fått krypa runt på alla fyra och så hade du fått putsa mina svarta blanka stövlar.. med tungan!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:35:42 följande:
    No way Coolt!
    Mmm.. skit coolt.

Men det roliga är att vi kan ha samma kläder, förrutom byxor.. mina blir för korta på henne.

Varje gång vi träffas så far hon in i min garderob, har du köpt nått nytt skriker hon och så svich är halva min garderob borta. *snorungar*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:37:19 följande:
    Och nu har jag förstått vilken punkt jag ska trycka på
    Hehe.. tror du ja.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:42:56 följande:
    Men eeeewww...jag tänker inte vara mänsklig skoputsare heller!Kunde inte du tänkt ut nåt annat, lite sexigare, typ slicka av glass från en kroppsdel eller nåt?
    Du ska fostras, inte ha kul!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:41:38 följande:
    Ja och jag skäms som fan!Duktigt av dig att känna dig så övervakad av mig att du disciplinerar dig själv. Kallas även för panoptism
    Du gör inte som Scratchys.. det finns ett ord för det, men jag kommer inte på det just nu.

Haha.. jag är ganska så disciplinerad i vanliga fall oxå (men det beror mest på att det godiset som jag gillar mest, gillar inte magen), det är bara när jag ska ha mens som jag inte kan kontrollera mig själv.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:44:09 följande:
    Heheh, ja vi flickor alltså...
    Mmmm.. och så vet hon att jag gillar att köpa kläder så det finns ju alltid något nytt när hon kommer.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:44:38 följande:
    Jag fick ju dig att reagera.
    Mmmm.. nja, jag blev på humör bara.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:47:13 följande:
    Men det är ju massa äckel på skor! Försöker du få mig att bli sjuk? Då är det ju tortyr och inte fostring!Hitta på nåt annat...typ att jag kan diska i några timmar med en koppel runt halsen. Det är lagom jobbigt och förnedrande.  
    Dom är rena, endast använde inne.. så det är ingen fara och du behöver inte slicka dom på undersidan.

Men vi kan ju köra denna varienten annars.. du är den som drar givetvis. http://media.photobucket.com/image/bdsm/fl3abitt3n/bdsm-slave-cart.jpg
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 02:50:17 följande:
    Hehhe, vänta bara, om några dagar kommer jag att glömma det här ordet. Det har jag gjort med 90 procent av allt det jag har läst om hittills Ah, så du är inne i en mensperiod? Det är jag med lite. Lite skriver jag för det har inte satt igång på riktigt. På riktigt sätter det igång när jag även blir hemsk som ett monster, arg och elak (iaf mer än nu). DÅ äter jag som en galning också.
    Min är nästan över nu.. så skönt.
Svar på tråden Tråddödare forts....