Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 20:55:20 följande:
    Okej, nu när jag har skrämt bort Sedek så jag följer gärna med om vi ska åka kryssning. Låter jättekul. * Får jag dela hytt med Sedek då? * TYST, Tant Ena. Innan du får tanken att skriva nåt.
    Jag ska dela med Vellan och Scratchy! Så det så.. Sedek är din.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:03:12 följande:
    Till din första fråga. DONT ASK. Body shot har ingenting med mat och göra Ena-lille :p* K----- föreslog att vi skulle ha fest om nån vecka med body-shot. Är det nån ide och bjuda dig om bestämmer datum? *
    Häller ni det på magen, vid navlen, eller i halsgropen?
  • Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:08:21 följande:
    Häller ni det på magen, vid navlen, eller i halsgropen?
    Eller ni kanske sätter glaset mellan brösten?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-15 21:08:24 följande:
    Men nu råkar ju inte jag vara speciellt "ickeupptagen" så att säga...Och för det andra så försöker jag höja min moral lite Steg för steg.
    Ohh.. nu höll jag på att skriva något dumt, sätter mig på händerna..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:09:15 följande:
    Åh, tack. Två av tre som har gett oss välsignelse. En kvar så har jag sedek för mig själv. Så du& vellan tänker ha 3-nånting med S-mannen? Nice.......* Drömmer mig bort till min ungdom.....Fan det känns som om det är tusen år sen * Nej, men ha det så rolig ni. :p nu för tiden vill jag bara ha en tjej ( det vill säga moi ) i säng med killen.
    Nä.. Scratchy får vara publik..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:12:29 följande:
    Naveln.  Jag skrev upp mig frivilligt ( förvånad? ) Ska bara se vad gubben min säger. Han brukar inte va kinkig så länge BH&trosan sitter på plats men jag ska fråga honom sen när jag kommer hem. Vill du ha inbjudan?
    Tack för att du frågar, men det vågar jag inte..

Testa sätta den mellan brösten i bh.. nice shit. Men ta en extra bh med dig om du inte vill gå med en blöt bh resten av kvällen.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:13:50 följande:
    Vilka bröst..... det där med penntricket har jag aldrig förstått....
    Fast du ska inte sätta det under brösten..

Har du bh på dig så kan du sätta den där i, mellan brösten.

Penntricket, du tar en penna, klär av dig allt på överkroppen, sätter pennen under brösten för att se om den stannar kvar eller inte.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:12:56 följande:
    Jag och jhärtaa får sätta oss på nördbänken och titta på när ni snuskar er och sen är det vi som får alla gratisdrinkar av alla gubbar..... (för 20 år sen i af...)
    Hahaha.. nej, ni kan få vara med oss och hjälpa till med att mjuka upp Scratchy.

Fiona då? Vad vill hon göra tror ni?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:16:07 följande:
    Åhhhh.........*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipp* Nu håll jag på och skriva nåt alldels tokigt.* Fortsätter att bita sönder mina naglar och fingrar *
    *s* ja, när vi dansar och uppträder för honom i hytten, vi ska träna i ett Las Vegas nummer.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:19:40 följande:
    Vaddå vågar inte? Gränsen min går vid bröst-kontakt. Naveln brukar gå bra. Innan jag gifte mig hade vi body-shot party med killarna och det var en av dom bästa festerna jag har varit med om.....*Censur, censur, censur* ( För din skull velour :p )
    Gå på fest och träffa folk..
Svar på tråden Tråddödare forts....