Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-15 21:21:30 följande:
    Det var just det.... vaddå stanna kvar? Är det möjligt... Dessutom skulle jag behöva bh med mycket puchups och då kan jag lika gärna fylla bh-kuddarna med sprit och då räcker det med ett sugrör ... Ett glas? Aldrig att det stannar kvar!
    Haha.. du får väl trycka ihop det du har med händerna medans glaset står där.. funkar på alla, tom killar.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:22:31 följande:
    TYST Mandi. * Fortsätter min bitning av fingrarna *
    Tänkte vi skulle ha trosor och bh med pärlor på och så fädrjar i handen.. tror du det blir snyggt.

Sen några snygga högklackade till det..
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:23:34 följande:
    Hmmm. Jag gissar att hon står med höga stövlar och en lite piska. Om någon gör fel kommer hon ha full koll.... Vad tror du?
    Mmmm.. jag tror du har rätt, hon har nog den sidan lite dåld i sig men när det väl gäller så.. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:24:45 följande:
    Meeeeeen.....Du klarar av att dansa tillsammans med vellan för S-mannen och du kan inte ta dig hit till Stockholm? Tror garanterad att du har kroppen som skulle passa för "drycka" också så no problemo.  
    Jag kanske har jättelångt till stockholm.. vem vet.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:30:23 följande:
    FAN Mandi. Vad är det med dig ikväll? Försöker du få mig fördärvad ikväll? *...................säger det så tyst så inte moral-tanten hör. Du beskriver någorlunda en scenarie jag kommer ihåg för läääääääääääääänge sen * ( Min söta lilla aziz. Luv u men håll för ögonen och läs inte. )
    Eller så kanske jag ska ha mina lårhöga stövlar och piskan med mig, sen kan alla få provpiska varandra lite.. vi med våra bara rumpor ställer ju givetvis upp..

Först piskar man lite rött, sen smeker man en stund kanske blåser lite på det röda, sen kan man piska lite till.. kommer det kosntiga ljud som.. åhh, ahh, mmm.. så gör man rätt.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:34:33 följande:
    Förlåt Sedek men jag känner mig fortfarande lika "blåst". Vilka saker skulle drabba dig? Om jag nu ska ta mig samman och skriva en allvarlig inlägg till dig så tror jag väl att om du nu väljer att ha en nytt förhållande så väljer du en tjej efter dina värderingar eller har jag fattat det hela fel?Jag förstår inte vad som skulle drabba dig? Att du får en tjej som är dig otrogen? Att du får en tjej som flörtar med andra eftersom du enligt en viss person håller på med det nu? Fattar nada.
    Hehe.. tror nog att han syfta på att det kommer gå vilt till i sängen.

Fast jag tror att hon kommer bli mer drabbad än han.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:36:01 följande:
    Jag kan åka förbi och hämta upp dig på någon plats du väljer... Det är ändå på vägen eftersom Velan tycker jag bor på nordpolen och jag själv tycker jag bor på kanten till himlen......
    Ska du med på Roses fest?

Ska vi åka färja så kommer jag att vara först på plats, åka färja kan jag.. utan att titta. Har åkt så mycket färja så det är egentligen det sista jag vill, men det är ju skillnad på färja och färja.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:36:01 följande:
    Jag kan åka förbi och hämta upp dig på någon plats du väljer... Det är ändå på vägen eftersom Velan tycker jag bor på nordpolen och jag själv tycker jag bor på kanten till himlen......
    Vart bor du förresten, i Kiruna? Älskar det stället..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 21:39:02 följande:
    Jag orkar inte läsa igen det du skrev...Jag har fullt upp med att fundera över maskulinitetsgrejen.
    Så det är därför du är så tyst.. undrad vad du gjorde.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:37:22 följande:
    Ja.... vi tror att du kommer stå i högklackade lackstövlar med en piska och kolla att S-mannen sköter sig när Velan och MANDI tar hand om honom.....
    Inte Roses, hon har fullt upp med Sedek
Svar på tråden Tråddödare forts....