• Midka

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-01 19:31:13 följande:
    Å jag som tycker tvärt om... För mig så har det varit så att jag kunnat förlåta men hur mycket jag än försökt o önskat så har jag inte kunnat glömma...Delvis därför som jag ska ha just den texten  som tatuering.
    Men har man förlåtit om man inte kan glömma?
    Jag har förträngt vissa delar som (faan) poppar upp lite då och då... Förlåta mig själv för att jag utsatt mig själv och gjort det jag gjort..... Nej, det har inte varit den lättaste delen!
    Förtänga och glömma däremot.... Lättare....
  • Midka
    Jha, Isso, Sedek, Velour, S-mannen, Fiona mfl!

Jag vill gärna boka en tur på sjön.... Kan ni vänligen tala om ifall ni vill komma och vilken av de två helgerna som passar bäst...??

Känns som att jag tjatar lite nu men det skulle kännas bra för mig att boka och att få det så biligt som möjligt. V (och ni andra) skit i pengarna en liten stund och säg en helg så fixar sig boendet i alla fall. Mat kan vi ta med som picknick (.....) och dricka är ju frivilligt.... Det brukar inte vara inträde på danshaken på båten så det kostar inget. Resa till och från båten iof.....
  • Midka

Jag har tänkt på dig och på sömn.... Vet inte hur jag ska skriv så du inte uppfattar det som att jag idiotförklarar dig. Det vill jag inte!!
    När jag hade mycket att tänka på jobbade jag mycket med "mind controll". Att medvetet styra undan det som bläddrar så i huvudet... Fungerade inte så himla bra om jag ska vara ärlig... Nu har vi en pojke som ibland har mycket "blädder" i huvudet och då funderar jag på om jag ska försöka få honom att räkna. Vet inte om han kommer förstå mitt sätt.... Det är att stänga mentala lådor. Jag minns att jag räknade antal lådor jag (försökte...) stängde mentalt. Typ " lådan med arbete stänger jag nu, 1"    "låda med ......, stäner jag nu 2" osv.
    Det är inte löst på en kväll.... snarare 10 kvällar!

• Midka
    Velour skrev 2010-03-02 21:46:07 följande:
    Hejsan!Jag kollade på kalendern idag faktiskt för att se ungefär när det passar mig...får jag återkomma om en kort stund?
    Klart att du får! Du är viktig! (De andra med givetvis) så när du vet så meddela så vi kan bestämma ett datum!!  Tjoho! Jag ska ut med båten... jag ska ut med båten....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-02 21:50:16 följande:
    Hmm..det låter bra faktiskt. Kräver lite tankearbete men det skulle kunna funka för mig Så, exakt vilka datum för båtresa var det tänkt?
    Det är två helger i maj att välja på. Kolla bloggen så jag inte säger fel!!!!
  • Midka

Puss och kram på er!!!

Velan: du får hålla mig uppdaterad på om det funkar med sovtipset....
    Kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Midka
    Scratchy skrev 2010-03-02 21:59:55 följande:
    Vilka är helgerna och vilken är sjön?
    Velour skrev 2010-03-02 21:57:44 följande:
    För de helger ni tog upp var 13-16 maj samt 21-23 maj. Helgen 28-30 maj är väl OK?
    Sjön är Öster och helgerna är i maj månad. Kolla bloggen vad folk har skrivit. Pengar är av betydelse för någon osv....

(Hej S-mannen!)
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-02 21:57:44 följande:
    För de helger ni tog upp var 13-16 maj samt 21-23 maj. Helgen 28-30 maj är väl OK?
    Det är inte spikat så jag ser inte att det skull kunna bli så stora problem.... För mig är de andra helgerna bättre men sista helgen är absolut inte omöjligt!
Svar på tråden Tråddödare forts....