• Midka

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-03-04 21:19:56 följande:
    Synd att vi inte kör med tillbakakaka i denna tråden...Och jag letar efter en ersättare så att jag inte behöver behålla min position...
    Åhh, så du vill bli en mjukis som gosar och skickar söta *kramar i massor* till oss!!!!
    Äntligen kommer ditt rätta jag ut!
    Denna tråd kommer aldrig bli sig lik efter detta.....
  • Midka
    jfsebastian skrev 2010-03-04 21:22:34 följande:
    Vi kanse kan dela på jobbet?Hur låter det?Du kan trappa ner lite, jag kan växla upp.Inte som Itchy och Scratchy, mer Bill och Bull.
    Bill och Bull var de smartaste du kom på sådär i alla hast...?
  • Midka
    jfsebastian skrev 2010-03-04 21:24:06 följande:
    Han vill verkligen rädda, vill få svar, vill veta att han är normal, men det går ju inte att inte nästan döööö av skratt.Jahapp, gjorde en KjellRoger idag, rätt nöjd med det!
    Han kämpar tappert i alla fall.....
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:25:53 följande:
    Jag menar mest att sebas ska ta över... så går jag i pension...
    Tror jag inte ett dugg på...

*sjunger*
    Mjukisen vill uut, mjukisen vill uut..
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:33:21 följande:
    Eh? När verkligheten ringer till dig, snälla svara!!!
    Verkligheten som i tröddödarträff kommer att ringa på min dörr inom kort och då är det upp till bevis....
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:37:14 följande:
    Till och med Sedek ljuger bättre... och han ljuger inte bra...
    Och du vill ha jfsebastian som efterträdare...

Sen kan vi sitta här och säga... "Ja, just det det var ju S-mannen som han ersatte... säga vad man vill men kvaliteten har bestått...."

jisses....
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:42:48 följande:
    Nu sa du väl emot dig själv?
    Tja... men jag fann inget fyndigare precis i ögonblicket....
  • Midka
    jfsebastian skrev 2010-03-04 21:45:05 följande:
    Ingen ska heller påstå att jag ljuger bra.Jag är kass på det, har för dåligt minne för att kunna ljuga bra.Jag glömmer ju hela tiden bort vad jag ljög om och då funkar det inte alls.
    Du får träna på oss och bli bättre. En av hemligheterna är att lägga dig så nära sanningen att det blir svårt att lura dig i en fälla. Sen måste du upprepa lögnen så många gånger att du tror på den själv. Då blir den din sanning och du kommer ljuga som ett proffs.
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:47:32 följande:
    Och du hade så bråttom att du inte kunde vänta en minut?
    En minut kan verka som en evighet och efter en evighet har du loggat ut... Vill ju inte att du ska tappa intresset helt.....
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:51:01 följande:
    Jag tycker snarare att det ligger i att ha med några stycken riktigt udda, men väl utvecklade detaljer som gör lögnen så trovärdig att ingen bryr sig om att ifrågasätta den...
    Det beror på omständigheter. Är man utsatt för "hus förhör" i några timmar per natt behöver man kunna upprepa detaljer, tidsordningar mm in absurdum och då är det mycket effektivt att göra lögnen till min sanning för då behöver jag inte "ljuga" hela tiden utan kan konsentrera mig på att lägga fokus på att bryta förhöret.
    Gäller det en vanlig lögn är det detaljerna det hänger på!
Svar på tråden Tråddödare forts....