• Midka

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-03-04 21:52:14 följande:
    Oj... lite förebyggande arbete hade varit bra där...Var är Velour förresten?
    Velan är på skräckfilmskväll med en Irl person.
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-04 21:55:35 följande:
    Scratchy, börjar du bli gammal och sliten? Har en grupp tjejer lyckats slita ut dig så passa att du behöver gå i penison.. ill. *sluta aldrig förundras över vad man få läsa i den här tråden*
    *asg*
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-03-04 22:00:02 följande:
    Nej, de har lyckats få mig att tappa intresset... :-P
    Och ändå är du fortfarande kvar....
    Ahh! Det är Velan du väntar på.
  • Midka
    Roses skrev 2010-03-04 22:25:55 följande:
    Gonatt ALLA. Dags och logga ut. Tack Mandi för igår kväll. Här får lite ögongodis så du mår bättre:
    Gonatt!!!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-04 22:26:15 följande:
    Men vad fan.. har scratchy avreggat sig?? Eller bara bytt nick?
    Vet inte!!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-04 22:26:15 följande:
    Men vad fan.. har scratchy avreggat sig?? Eller bara bytt nick?
    Ingenting går! Klicka på hans namn eller någon ting!!
  • Midka

Nu kan vi skriv a  hur många fel coh sär skrivningar vi vill ut an att han kommenterar... {#lang_emotions_cry}

Scratchy, o Scratchy var tog du vägen???

• Midka

Hej Sedek!

God natt på er alla... Nu är det läggdags för pesionärerna.... (mig)

Velan! Kolla med S-mannen vad som har hänt är du snäll  (när du kommer tillbaka).

Smiley

....på er.

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 23:23:02 följande:
    Var det någon som såg Sveriges värsta bilförare innan ikväll? Jag diggade det fina iranska mor och dotter-paret som var så härliga Mamman hade noll insikt i hur dåligt hon körde och bara skrattade åt allt, och dottern bara skakade på huvudet. De var underbara Och så hade de med två blonda tjejer som gjorde allt för att bekräfta dum blondin-myten, ojojoj
    Blondingrejjen känns väldigt Adam-Alsingaktigt.... Lite borning....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-05 11:59:15 följande:
    jag vet inte om ni märkt det, men jag är inte så aktiv här sen några dagar och vet inte riktigt när jag blir igen.hoppas ni har det bra./F
    Jo!! Jag har märkt och jag har undrat.... Kanske du har lite av Irl oxå....? Eller så ahr du det skit och det är aldrig roligt..... Får väl inboxa dig så du vet att vi bryr oss. {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare forts....