• Midka

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-05 22:54:36 följande:
    Hej och hå tråden!Isnogood: Jättefin tatuering - igen! Jag är superimponerad =) Midka: Bra tips det där med färgen!Roses: Skål på dig med!Velour: Du klarar det! Hoppas killkompisen vill leka med dig I helgen har vi full rulle som vanligt; imorgon ska vi köra en 25-milarunda och hälsa på först min pappa och sedan åka vidare och gratulera svärfar på födelsedagen och sedan hem igen i lagom tid till Melodifestivalen På söndag är vi bjudna hem till min mamma på middag, så vi kommer nog att vara där hela eftermiddagen och kvällen.På måndag ska jag tvätta hela kvällen för att tidigt på tisdag åka till Göteborg och stanna där över natten innan jag kommer hem igen på onsdag kväll. *pustar* Så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig så jag får den vila jag behöver i helgen Och ja, jag tycker också det är synd att Scratchy avreggade sig och att Fiona måste ta lite paus.
    Hej!!! Mår lilleman bra? Jag nästan utgår från det om ni ska göra så mycket under helgen... Du låter nästan som min kompis i Sthlm... Den stressiga storstaden...
    Ta det inte för hårt bara!!!

By the way... Gbg.... nästan hos mig!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-05 22:58:12 följande:
    Brukar mestadels sova på sidan/halft om halft på mage...om du fårstår vad jag menar...lät ju konstigt när jag skrev det -Tror inte att det ska vara några större problem, gick ju bra o sova med dem som jag gjort på halsen o då är ju dom ändå "vridna" när jag ligger ner. Inte i kväll men på förmiddagen var jag ute ca 4 timmar o hackade snö o is (läs cement...) så nu kan vi äntligen öppna stalldörren helt o hållet, fast sjukt jobbigt var det.Ryggen skriker stopp till slut o armarna känns ovanligt tunga...
    Vad skönt att det är helg så du kan fortsätt imorgon....

Hörde på radion idag om en ny utredning som visar på att kycklingfodret utarmar regnskogen så kyckling inte är så miljövänligt som man velat påstå.... Alla dessa utredningar! Hur som helst så tänkte jag på dig när jag hörde det! (Ja, alltså att du arbetar med kycklingkött och hur det låter i fikarummet hos er idag osv... inte att du är en miljöbov alltså! {#lang_emotions_surprised}
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Ja, han mår utmärkt, det är så himla skönt. Jag kände idag vilken lättnad det var att allt var över och att han mår bra, kände mig 10 cm längre och bra mycket lättare Det är inte stressigt, det är bara kul Särskilt nu när vi suttit hemma i så många veckor för lilleman varit sjuk i ett.Ja, vi har ju huvudkontoret i utkanten av GBG så jag får snällt ta och åka dit varannan månad ungefär. Lyckades boka in mig på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten iallafall
    Ohhh!! Det är till att arbeta sig upp i smeten....   4-stjärningt!

Hoppas du får det trevligt!
  • Midka

God natt på er!
    Nu kom natttåget och körde över mig.... Ögonen går ihop varesig jag vill eller inte...
    Ses imorgon!

Smiley

..... på er!

• Midka
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:12:54 följande:
    Åh...jaa du..hur det låter i fikarummet har jag inte den blekaste aning om då min födelsedagspresent till mig själv var semester i dag o igår Utredningar efter utredningar...tycker dom borde utreda lite till...
    Hoppas du njutit av din födelsedags present!!!!!

Grattis i efterskott!

Kram
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-06 08:02:30 följande:
    Vart är Fiona någonstans? Har hon också lämnat oss?
    Hon har inte lämnat men det verkar som att hon har lite datapaus under helgen. Hoppas det inte är ngt allvarligt.

Har skrattat mig halvt fördärvat åt den där båten ni skrev om.... Cinderella? Vasa? Minns inte namnet riktigt.... Mandi var riktigt rolig!

Isso: Du kommer snart se ut som Kat Von D! Såg henne igår hos Skavlan. Jäklar vad snygg hon är på sitt sätt!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 14:30:26 följande:
    Näe...men om jag går ner i vikt igen efter att ha varit tjock så "krymper" ju tatueringarna...
    Dessutom blir de nog lite skrynkliga och får lite konstiga proportioner...
  • Midka

Hej på er!
    Mannen har tagit tåget till staden för lite galej. Lilleman äter semla och har ont i magen... (undrar om det hänger ihop... )

Vädret är toppen och jag borde verkligen gå ut... sen.... snart.... alldeldes strax.... på väg nu......        ......             .......

• Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 15:39:01 följande:
    Fniss, ja men då kan man ju leka "gissa bilden"
    *s*

Nu går jag ut!!
    Ses ikväll!
Svar på tråden Tråddödare forts....