Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-18 21:15:08 följande:
    Eller hur: "vilken vill du ha, pest eller kolera?"Det där med inviter har jag aldrig varit med om, men många män hade så fina röster så jag ville ibland inte sluta prata. Och ibland rodnade jag för att vissa hade sån sexig röst! Det var speciellt en kille som hade så härlig röst att jag var nära på att smsa honom och säga till honom vilken sexig röst han hade.
    Haha.. fick många gånger höra att jag borde skaffa ett 071-nummer, det tyckte min röst var så "tilltalande"
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-18 21:15:38 följande:
    Trodde det var chefen som betalade ut lönen men men..........Jag ÄR anställd som receptionist/kundmottagare. ATT sitta i växel ÄR nåt JAG har gått med på för att va snäll. Kan lika gärna strunta i det men då blir han tvungen att hitta nån som kan ta hand om dom där 2-3 dagarna eller göra om schemat vilket inte dom andra går med på. Så han ska va tacksam att jag ens ställer upp dom dagarna. Dessutom var det första gången jag la på och jag gick in till honom sen och bad om ursäkt.
    Men vart tror du chefen får pengar ifrån då, skiter ut dom.. {#lang_emotions_dreamer} nej, han får dom från kunderna.

Då får de väl dra ner på din tjänst då och ta in någon annan dom dagarna, tycker du är respektlös mot din chef och kunderna. I detta fallet måste jag säga, väx upp och inse att livet är inte som man vill alltid.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-18 21:11:08 följande:
      vilket får mig och se RÖTT.Makens syster var på besök förra året. Vi satt och tittade på tv, då går hon till köket och hämtar en äpple. Jag håll ut i en minut sen gick jag upp hur sakta som helst tog äpplet ifrån henne gick till köket och kastade den i papperskorgen. Hon sa inte ett ljud. Åhhhhhhhhhh.....
    Nu måste du väl ändå skoja.. seriöst, menar du allvar?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:27:27 följande:
    Någon som har Lauren Ridealghs telefonnummer? Tänkte bjuda ut henne på en dejt...
    666
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 21:25:49 följande:
    Hahaha! Vad gulliga de var då!
    Mmm.. verkligen. Men man kanske borde satsa på det, har hört att de tjänar mycket pengar.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-18 21:29:33 följande:
    Skicka hit lite sederande då, tänk om man fick sova i natt som lite omväxling.Skönt med lugnt då!Jodå, full fart från kl 7 till kl 21... Ska försöka än en gång att sova lite tidigare, börjar bli lite orolig för mina organ som inte får vila
    Vad vill du ha, jag har många olika sorter. Sönmtabletter, insomningstabletter eller lugnande?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 21:40:46 följande:
    Neeeeej!!!
    Joooo!! Ska du vara med.. ska komma på ett bra namn till dig.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-18 21:44:09 följande:
    Jag närmar mig 100 kg med en vältrimmad lever, behöver nog minst en av varje om det ska hända nått...
    Ok då.. men du få komma och hämta dom själv..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-18 21:44:53 följande:
    Hörreni, jag loggar ut för ikväll. Ha det gott. Puss&Kram. Eftersom det bara var Sedek som var snäll mot mig så:* Kysser Sedek långsamt och länge * Ni andra är dumma. :p
    Natti, du ouppfostrade lilla stycke!

Sov så gott och var snäll på jobbet i morron.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 21:48:42 följande:
    Be kind
    jag.. aldrig.. {#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Tråddödare forts....