• Midka

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-06 21:46:32 följande:
    I dag har jag varit liiite duktig i alla fall Trots sjukt värkande muskler så har jag nu lyckats få bort lite över hälften av alla issnömassor utanför stallet (stenhårt o ca 70-100cm högt...), diskat upp en veckas disk (ja, jag veeet ), man märker att man har för mycket porslin när man inte behöver diska så ofta...o ja, jag har varit vääääldigt lat på den punkten...o även nästa, för jag har även tvättat snart 4 maskiner tvätt (   ) som jag inte heller orkat ta tag i tidigare ska vänta på sista maskinen innan jag kan gå o duscha, vilket jag verkligen skulle vilja göra då jag dragit loss tröjan från ryggtatueringen flera gånger under dagen o det är lite obehagligt
    Eeeuh! Jag förstår att du vill ducha! Den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:48:01 följande:
     FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL knapp , jag har även storstädat dusch o wc-utrymmet så nu är det skinande rent Så, nu får ungarna gå ut o göra sina behov...vill ju inte att dom skräpar ner igen
    Jösses vad du är duktig!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:48:19 följande:
    He..?
    Det har varit andra chansen på melodifestivalen. De två som gått vidare är Pernilla Whalgren och Jessica Anderson. Synd! Kalle moreus var mycket bättre!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 21:55:22 följande:
    Fniss...Kalle har jag JÄTTEsvårt för -När jag var 13 så satt han bredvid mig (han var riktigt full...) o började pussa min hand o gick vidare upp ända till axeln innan mamma såg o påpekade lite fint att jag bara var 13...sedan dess får jag lite "obehagsrys" när jag ser honom
    Från en tråd?
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 21:58:37 följande:
    nummer
    Snyggt!!!  {#lang_emotions_cheers}
  • Midka

Hej Velan!
    Allt bra? Har du hört från Mr S?

• Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:00:05 följande:
    Thanks babe!Så, hade ni en rolig heldag du och lilleman? Är magen bättre nu?
    Ja! Han har fisit och rapat så den är i fin form nu.... {#lang_emotions_laughing}
    Sur som ättika somnade han framför TVn med orden "Jag bryr mig inte vem som vinner" (Neo åkte ur mot Kalle M och där var kvällen förstörd....)

Annars har vi haft det toppen. TVÅ hamburgare fick han i sig efter en timme med att flytta snö!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:03:03 följande:
    Kalle moreus : 
    Alltså du på riktigt?? 
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:01:11 följande:
    Ja, han och jag chattade ända fram till kl. 5 imorse, så han lever och mår bra iaf.
    Gott! (Som i bra, alltså.... inte som i gott - han smakade gott. Alltså jag menar att gott är ett lokalt uttryck för något bra...  eller....  alltså ...  {#lang_emotions_innocent}     Tokigt blev detta!)
Svar på tråden Tråddödare forts....