Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Hej Mandi & J_hjärtar_A ;)

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Mandi:

Jag skällde ut försäkringskassan förra veckan angående mammas utbetalning *suck* Jag fattar inte hur dom får jobb på det stället. Dom flesta kan ju ingenting. Hon jag fick prata med kunde sääääääääääääämre svenska än jag....{#lang_emotions_yell}

Hoppas allt är bra med dig annars?

• I Blackrose I

Jag hade helvetes-natt inatt. Hade rök-sug till den grad att jag var på väg och koka ihop nåt av mammas torkade grönsaker och röka....Usch, fy. Det första jag gjorde imorse var att springa in på en pressbyrå och köpa en box. Så nu är jag nöjd. {#lang_emotions_laughing}

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 11:58:52 följande:
    Ja, om jag ska åka t o r från Malmö till Sthlm och sedan färjan plus mat osv så måste det ju bli några tusen kronor.
    Det behöver inte kosta flera tusen.

Biljetterna kan jag hitta för nån hundring beroende på vilken hytt-kategori ni vill ha. Själv kan jag inte va i C-hytt så får jag åksjuka och kräker hela vägen dit och tillbax så får min del får det bli B eller A men om det är några som vill/kan bo i en C-hytt så kostar det inte så mycket.

Skulle va kul och åka bort med er. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Mäh, har ni gått och lagt er? :p

Jag har lunchrast och tänkte hälsa på er.

Hoppas allt väl med er.

Kram.

• I Blackrose I
    Mandi: Kolla din inbox.

Ni verkar ha ett liv utanför FL så jag går och äter min lunch i lugn och ro.

Ha det gott tjejer.{#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Innan jag går.

Scratch:

Läste det du hade skrivit om arabiskan. Jag fattar inte att man frivilligt läser det språket men det är jag det.......{#lang_emotions_undecided}

Tack för förklaringen ändå. {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I

Nu sitter jag och "tjuvchattar". ;)

Har inget att göra och slutar om 20minuter.

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 14:50:14 följande:
    Jo men Malmö-Sthlm kostar en del, nu i augusti var den billigaste resan jag kunde hitta 800 kr t o r. plus förja och mat och dricka så får man ju räkna med minst tvåtusen.
    Äh, då har du köpt direkt från Sj.se eller hur?

Om det nu blir en resa så kan du hitta billiga biljetter på följande sätt:

http://www.tradera.com/Malmo-Kopenhamn-Stockholm-c3_340104

Eller så kan du köpa ( Ombokningsvärde ) vilket betyder att en person som har bokat en biljett och avbokat den har fått pengarna i form av tillgodokvitto. Dessa tillgodokvitto brukar säljas för 50% priset. Så säg att en resa skulle kosta för dig tur och retur 800kr, köper du en ombokningsvärde så kan den resan hamna på 400kr. Hängde du med?

http://www.blocket.se/goteborg/Ombokningsbevis_50___25459151.htm?ca=11&w=3

Vi kan vänta och se hur det blir med det hela. Hjälper gärna till och hitta det billigaste sättet för alla så att så många som möjligt kan följa med och inte backar på grund av ekonomin.

Kram.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 16:47:55 följande:
    Nej, den gången var det faktiskt med flyg, vilket jag helst tar eftersom jag lätt blir åksjuk.
    Aha men då var det helt okej pris om det var 800kr flyg tur och retur. Trodde det var tåg. :)
Svar på tråden Tråddödare forts....