Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-17 13:57:15 följande:
    Ojoj.. vet inte vad jag ska säga eller göra just nu, känner mig bara manglad.. haft ett kompleterande förhör, för att få komentera det han sagt. Shit säger jag bara..
    Ser att du är "grön".

* Kramar om dig och hoppas det löser sig för dig * {#lang_emotions_heart}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 17:22:41 följande:
    Godmorgon stjärnljus!Vår jord säger hej...
    Tar och åt mig och säger Hej tillbaka. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I

Gokväll

Satt och funderade hur hemsk det är med ett beroende...Igårkväll/natt hade jag ett helvete. Tänkte på dom som är drogberoende det måste ju vara tusengånger värre för dom.

Runt 2-3 på natten satt jag och fantiserade hur jag skulle koka ihop mammas grönsaker till nåt man kan röka. Hemsk. Usch och mitt humör blir ju katastrof...har lovat mig själv att från och med idag alltid se till att jag har en oöppnad cigg-paket hemma. Vill inte hamna i den situationen...Usch...tyckte inte alls om mig själv igår kväll..:(

Hoppas ni har haft en bra dag.

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:08:10 följande:
    Tack! Löser sig gör det alltid, på ett eller annat vis.
    Ja, det gör ju det. Det är "resan" dit man måste uthärda. Kram. {#lang_emotions_flower}

Jag har för övrigt en bokad tid den 3 mars. Nästan alla vet om det så dom har skrivit ner det så jag inte "råkar" glömma gå dit. Det ska väl ordna sig här också nån gång.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-17 20:15:17 följande:
    hej Roses!hur är det med din mamma? och dig?
    Hej hej

Jo, mamma börjar faktisk se "normal" ut. Hon börjar få lite färg i ansiktet och äter lite bättre. Kom hit ganska sent ikväll men jag hann ta ut henne på en liten promenad innan hon la sig. Det går framåt.

Lilla syster har bestämt att jag ska ta ledigt från jobbet nästa vecka ( sista veckan ) innan mamma ska försöka sig på att jobba. Har väl inget val än att ge mig men dom blir inte så himla glada på jobbet....

Hur är det själv? Bättre?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:17:29 följande:
    Heeeeeej Rose
    Hej hej {#lang_emotions_kiss}

Jag tycker det är otroligt orättviss att alla ni vet vad jag heter och jag inte vet vad ni heter....*surar* Velour vet jag ju men ändå..

* surar vidare *
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:19:50 följande:
    Oj, ska du sluta röka?
    Nej nej, var fick du det ifrån?

Jag hade bara 4stycken cigaretter igår när jag kom hem till mamma vilket tog slut ganska fort så jag var utan resten av kvällen/natten...hemsk....

Mitt humör ändras nåt enormt..det är faktisk skrämmande...Men men nu har jag köpt en box så nu ska det väl va lugnt i nån dag.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:22:46 följande:
    Skyll dig själv som har ett nick som är nästan som ditt namn.
    Tack för det. Om inte resten av FL hade klurat ut det så gjorde du det lättare för dom nu...dumma dig...
  • I Blackrose I
    Sedek:

Somnade du? {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:34:16 följande:
    Ja, men nu är vi på god väg.. Vad bra, ska försöka komma ihåg att påminna dig.
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. {#lang_emotions_wink}

Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
Svar på tråden Tråddödare forts....