Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-17 20:36:40 följande:
    Du tanten, det var ju du som började!Om du är snäll kan jag inboxa mitt namn till dig..., kanske...
    Ibland är du mer känslig än en fruntimme med PMS Sedek :p

Det gör inget. Jag bryr mig inte gubben annars hade jag nog valt en mer anonymt nick.

Du får jättegärna inboxa så jag också kan namnet på människan jag både har kysst och ska träna en "show" med. {#lang_emotions_tongue_out}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:39:06 följande:
    Jag måste ha missat det, har inte läst bakåt i tråden, vart ska du?
    Kolla din inbox.

* Går och röker *
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:48:00 följande:
    Hehe, "tränat" me like Men det är väl ändå lite upphettsande att man kysst någon man inte vet namnet på? Ska vi verkligen paja den kryddan?Jag, känslig? Hur kan du säga det? Du känner mig inte ens! Komma här och påstå att jag är känslig, shit va lågt. Du är ju helt....... eeeeeehhhhhh, hoppsan
    Nawwwwww, nejdå inte känslig aaaaaaaaalls. Speciellt om man läser sista raderna i inlägget ovan. {#lang_emotions_wink}

Puss på dig gubben. :p
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:51:04 följande:
    Det kommer att gå jättebra, det är faktiskt ganska skönt när man väl vänjer sig. Jag går en gång i veckan, har gjort det ett tag nu, men det hjälper och det är ju det bästa.
    Jo, det tror jag absolut att det kommer gå bra och jag vet att dom bryr sig om mig och vill mitt bästa men jag känner mig pressad. Det känns inte som att jag går dit för att jag vill utan för att jag känner mig tvungen.

Men det är väl att komma dit och inte hur man har kommit dit.....Ska gå bra, ska gå bra. Ska intala mig själv det.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-17 20:46:18 följande:
    Hej tråden!Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom.Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden Men vi fick många goda skratt iallafall!Så hur har er dag varit?
    Hej tjejen. ;)

Hade du verkligen förhoppningar om att människan skulle säga nåt vettigt? Öhhhh.....kramar och pussar dig :)
  • I Blackrose I
    Jag lämnar er för ikväll.

Ha en fortsat trevlig kväll.

Kram.
    {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-17 21:07:21 följande:
    Vettigt och vettig...iallafall göra sin politik tydligare, men han hade väldigt svårt för det märkte jag. Och allra svårt hade han att svara på frågorna som ställdes till honom.Puss och kram på dig med!
    Människan tror det finns över 2miljon muslimer i Sverige. I själva verket finns det 500.000 troende muslimer som är aktiva i olika muslimska verksamheter. Där har han misslyckats med tolkningen nåt enormt.

Han säger att våldtäckter i Sverige begås enbart av muslim/invandrare/mellanöster och pekar på BRÅS statistik. Där misslyckades han nåt enormt efter att BRÅ kom fram och sa att han har misstolkat statistiket nåt enormt.

Så hur ska människan kunna föra ett vettig presentation av sitt parti med alla dessa fel han gör hit och dit.

Det enda hans parti är byggd på är HAT. Det enda han får poäng får är hatet hos olika svenska grupper som växer i och med lågkonjukturen. Han snackar skit om muslimer/invandrare och då får han röster från vissa svenskar som vill bli av med invandrarna av olika skäl.

Jag har sagt det innan också. Han kan ta sin parti och stoppa .............................. Förnekar absolut inte att dom är populära hos vissa men då är dessa människor/individer lika blåsta som herr. Åkesson.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-17 21:10:31 följande:
    Varför?
    Velour skrev 2010-02-17 21:10:04 följande:
    Hahah, jag var ju där med killkompisen och han i sin tur hade med sig sina killkompisar varav den ena har jag precis blivit bekant med. Söt och pluggar historia i samma universitet.Så fick han för sig att jag skulle lära honom att laga persiska rätter Visst sa jag men blev skitnervös för jag har inte lagat någon persisk rätt sen ungefär fem år tillbaka. Snacka om att jag fick prestationsångest. Så, hur ska jag göra nu då? Jag har ju lovat honom det nu....
    Jag kan laga och skicka till dig med bussgods. ;)

Tappa inte hakan nu men jag köpte en bok idag som jag vill börja läsa. Har faktisk varit en bok-tönt en gång i tiden. Vill börja med det igen. ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-17 21:17:59 följande:
    Precis...Men jag tror inte att det finns 500.000 aktiva muslimer, utan den siffran måste väl vara lägre?Det var en kille som tänkte ställa en fråga till honom och då sak Jimmie: Du ser ju svensk och assimilerad ut
    Nä, du skojar? Sjukt.

Jo, det finns 500.000 aktiva muslimer i Sverige. Ska ta reda på vart jag läste det nånstans så ska du få läsa länken. Alltså inte sååååååååå farlig som herr. åkesson tror.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 21:18:36 följande:
    Har sovit grymt dåligt i det sista. Ligger vaken på nätterna och funderar, kan inte sova...Ska försöka lägga mig i tid, koppla av o inte fylla mig med intryck från en skärm som lyser o skriver och har sig.Godnatt på er och sov så gott
    Puss på dig gubben. {#lang_emotions_flower}

Sov så gott. Jag ska också ta mig härifrån.
Svar på tråden Tråddödare forts....