Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-17 21:22:18 följande:
    Hahah, tack! Men jag tror att det är på tiden att jag uppdaterar mina kokkunskaper i persiska rätter Vad för bok ska du läsa?Jag kan tänka mig att läsa böcker om jag hade ett läsrum á la den som Sedek beskrev för en tid sen
    Du vet ju hur galen jag är i persiska historian och litteratur så svaret på din fråga blir:

Från faderns harem till Khomeinis Iran av Setareh Farman farmajan.

Ka---- gjorde reklam för den för en tid sen och idag såg jag den i en antikbutik nära där jag jobbar så jag köpte den. Ska bli intressant och läsa den. Har hört att den ska va otroligt bra.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 21:25:20 följande:
    Puss på dig tanten
    Du ska få sååååååå mycket stryk när/om vi ses för att du kallar mig tanten. Grrrrrrrrrrr. {#lang_emotions_yell}

Puss på dig. {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I

Nej, jag loggar ut annars kommer jag aldrig härifrån. Det ska bli rolig och börja läsa boken.

Puss på er alla. {#lang_emotions_heart}

• I Blackrose I

Goddag guys :)

• I Blackrose I

Avreagerar mig lite: Sorry, puss på er. {#lang_emotions_flower}

Jag fick "kortslutning" idag. Det är min tur idag och svara i telefon hela dag.....dont like.grrrrrrrrrrr

För en stund sen ringde en kärring och efter nån sekund hör jag att hon har mat i munnen. Hon smaskar och försöker prata/äta samtidigt.Åhhhhhhhh, jag ryser. Jag klarar inte av att prata med nån som smaskar så jag la på. Efter två sekunder så ringer hon igen

- " Det var jag som pratade med dig innan. Det bröts " Grrrrrrrrr Fortfarande med mat i munnen. {#lang_emotions_yell}

Jag: - " Nej, jag la på. Kan ni va vänlig och ringa när ni har ätit klart? Vi har öppet fram till 17:00 "

- " Men, jag behöver hjälp NU. "

Jag: - " Tydligen inte eftersom ni äter. "

Hon lägger på utan att säga nåt. Efter en stund kommer chefen in och då har hon ringt till chefen och klagat på att kundtjänsten var otrevlig vilket var jag.

Åhhhhhhhhh, som tur är vet chefen hur jag är. Jag KLARAR inte av att höra nån som har mat i munnen och försöker prata. Är det så svårt och förstå det?

• I Blackrose I
    Grizelda skrev 2010-02-18 12:12:47 följande:
    Goddag girl
    {#lang_emotions_laughing} Hej du.

Tror inte vi har pratat med varandra eller hur?

Vem är du då? Om man får fråga. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Grizelda skrev 2010-02-18 12:36:29 följande:
    Har vi inte pratat? Jag läser mycket här, så jag tycker att jag känner alla. Jag har hängt med sen första tråddödartråden. Mitt CV:Gift, två barnMedelåldersNyutbildad inom ett tvärvetenskapligt områdePraktiserar på en högskola, annars arbetslösHänger mest här och i diverse språktrådar
    Tror inte det faktisk men kul och "träffas". :)

Ska bli intressant och se om träffen blir av så man får en chans och träffa alla IRL.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:07:31 följande:
    Jo ni har pratat, men Roses läser bara sina egna inlägg, inte inlägg som någon annan skriver...
    {#lang_emotions_surprised} Var fick du luft ifrån?
  • I Blackrose I

Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte svara i telefon. {#lang_emotions_yell}

• I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:07:31 följande:
    Jo ni har pratat, men Roses läser bara sina egna inlägg, inte inlägg som någon annan skriver...
    Sen behöver du inte skriva mig i plural-form. Det finns bara EN Rose. {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....