Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Men säg bara ett namn och om han svarar att det är fel namn, så säger du bara att du tycker att han passar bättre med det namnet

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:30:14 följande:
    ja, jag har ju problem bara ni byter avatarer, så det blir nog samma här -eller så kallar jag er 'Velour', 'J hjärtar A' etc...
    Vi kanske skulle göra name tags och fästa på oss!
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:31:52 följande:
    Ja, men gör det, fast mitt nick är jobbigare än det riktiga. Jag har ett tips; kalla folk vännen eller gumman eller nåt sånt om namnet halkar
    Ja, det skulle ta hundra år att ropa på dig Speciellt om man skulle bli lite lullig också.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:32:30 följande:
    Jag har en som jag använder på konferenser och liknande med jobbet
    Nice! Då känner man sig extra viktig va?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:33:29 följande:
    ja, sådär high school reunion-aktigt! (som det är på film iaf, jag har inte varit på ngn)
    Ja ungefär!

Jag var på en reunion för fyra år sen. Då hade jag inte träffat de allra flesta på tio år, så jag chockades flera gånger den kvällen. Helt klart en av de intressantaste upplevelserna
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:36:43 följande:
    Ja lite Fast när vi hette vårt gamla företagsnamn hade jag en riktig i graverad metall, nu är det bara en av papper i en plasthållare med säkerhetsnål på baksidan. Då känner man sig utbytbar.
    Du får väl se till att göra din egen personliga tag! Lite special sådär..
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:34:35 följande:
    jag har svårt för såna smeknamn IRL om jag ska vara ärlig!
    Ooops! Då vet jag vad jag INTE får kalla dig..Jag är nämligen sån som lätt säger "gumman" och "gubben", fast BARA till de som jag tycker om och som inte tar illa upp.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:37:45 följande:
    Hade varit kul att gå på, vi hade inga reunions, kanske blir 15-år från nian eller nåt?
    Ja, du..Hoppas att du får uppleva det. Men det brukar i regel vara tio år efter nian..Fast för er kanske det blir just 15 år
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:37:52 följande:
    Nummer?
    Yaay! Grattis!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:40:07 följande:
    haha, jag har inga problem med att andra använder det, inte ens till mig (såvida de inte sätter 'lilla' framför...) men jag är nog inte så gullig av mig själv.
    Phu! För jag vill inte få en ond blick om jag råkar rapa ur mig en "gumman"
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....