Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jag gjorde så två gånger med bilen. En annan gång när jag hade lärt känna en person, så träffade jag på henne igen efter två månader, men då hade jag helt glömt bort vem hon var och var jag någonsin hade träffat på henne

Analysera mera!
  • Velour

Jag trodde att hon var min tandläkare

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:53:22 följande:
    oj!det var betydligt värre än att inte fatta vad varningsblippen på instrumentbrädan var!
    Ungefär
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:54:18 följande:
    ...får du låna bilen längre? fan, vad jobbigt med tjejen! hur slingrade du dig ur det?
    Jaa då! De har inget val

Jag slingrade mig inte...utan jag sa som det faktiskt var. Att jag blev sådär var för att jag höll på att gå i väggen. Strulen med mitt ex höll på att knäcka mig, så jag berättade det för henne.

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:55:27 följande:
    jag har problem med namn och ansikten -kommer antingen ihåg antingen eller.
    Jag har lättare för ansikten än namn. Tidigare hade jag jättelätt för siffror, men minneskapaciteten i min hjärna är nästan slut, så då har jag bara lättheten att känna igen ansikten
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:59:04 följande:
    ja, då är det ju fullt förklarligt om man blir disträ.gick du in i väggen eller lyckades du vända det?
    Jag lyckades vända det eftersom mina föräldrar drog upp mig ur det svarta hålet Jag skulle inte ha överlevt utan dem. Faktiskt.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:00:29 följande:
    du har samma som mig, ny info tränger ut gammal?
    Hahaha, ja. Det är ganska nytt för mig egentligen, eftersom det inte var så förut, men jag antar att när bekymren ökar så har man inte lika stor koll längre.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:03:44 följande:
    föräldrar är bra att ha.
    Yep!

Bor du nära dina?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:04:22 följande:
    det kommer vid 30.

Då kanske jag borde satsa på den unga killen after all, så jag får uppleva lite ungdom igen!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:07:23 följande:
    nu är ju Maken också 30, så det är ju kört för min del... *s*
    Tja, vad ska man säga....Skaffa dig ett lammkött vid sidan om
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....