Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Godnatt Scratchy, sov så gott! Puss

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:06:06 följande:
    NEJ! Jag har paxat honom nu och då ska jag ha honom först. Du ska inte göra så med honom som du gjorde med Scratchy

Vad har jag gjort med Scratchy?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:10:20 följande:
    Men det var ju inte tal om att jag skulle ha dig (förutom en stund uppe på däck), utan vi skulle ju dela hytt alla fyra: du, jag, Scratchy och Confiligere. Men du vill ju inte vara snäll mot mig så då får du inte dela med mig och Scratchy. Och nu skrev Scratchy att han vill ha egen hytt. Så då blir jag ensam i min egen hytt. Men det gör inget för då kan jag vara ifred efter att jag lockat in någon i hytten
    Jaha.. och jag får väl stanna hemma då..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:14:01 följande:
    Jag gav ju upp när det gällde honom eftersom jag misstänkte att jag inte skulle vinna iallafall
    Du skojar med mig..

Varför då och vem tävlar och om vad? Förklara kvinna!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:15:33 följande:
    Men du har ju fortfarande chansen att hamna hos Scratchy så jag vill att du följer med. Vi kan ju åtminstone ha kul ända tills det blir sovdags
    Jag vill inte bo med Scratchy, han är inte snäll..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:29:41 följande:
    Meeeh, har du redan glömt?Men vad bra...då kan vi börja om från början Eller så glömmer vi alltihop för allas bästa
    Skyller på att jag är trött.. {#lang_emotions_dreamer}

Har redan glömmt allt.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:33:47 följande:
    Vad har han gjort nu då? Säg till mamma Velour så ska hon ta hand om Scratchy åt dig
    Han.. *gråter hysteriskt*.. vill inte godkänna.. *gråter ännu mer hysteriskt*.. min vänförfrågan på fb.. *gråter så jag ylar*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:41:02 följande:
    AAAwww... Fast det funkade med sojachokladmjölk förut när jag rasade ner i vikt..så det kan väl funka igen. Jag måste må bra och känna att jag njuter av det jag äter samtidigt som jag håller koll så mycket jag kan. Annars blir det svårt för mig att hålls dieten. Har inte så stark disciplin egentligen, men jag kan reglera vad jag äter till viss del. Det funkade bra tills jag började med långpromenaderna, efter det sket det sig, men nu tänker jag börja om från början.Fast just nu har jag PMS så mitt ätande är lite sisådär även jag trots allt försöker
    Jag måste alltid ligga på plus för att inte försvinna helt när jag kommer in i mina "sjukperioder".. inte kul alls.

Läkaren har rekomenderat 10 kg +, kul va..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:44:34 följande:
    Yaay! Då börjar vi om från början.Hej hej! Jag kallas för Velour. Välkommen till denna tråd och hoppas att du trivs
    Meh.. måste vi börja om sååå långt tillbaka.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:45:55 följande:
    Såja..såja..*kramar om dig och stryker dig över håret*..ha tålamod. Tiden utvisar om det är menat att ni ska bli Fb-vänner eller inte.
    *snyftar och snyter mig i din tröja*

Ok då.
Svar på tråden Tråddödare forts....