Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Grizelda skrev 2010-02-19 11:34:09 följande:
    Är Scratchy 2,90 lång? Då förstår jag att det skramlar kring lederna.
    Hahahaha..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Och så dödade jag tråddödartråden..

• Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-19 12:04:20 följande:
    Nja lite värre tyckte jag det var, det var ju även en bunke flickor som slogs om att få dela hytt med dig på den där kryssningen som du ovetandes har tackat ja till
    Så var det inte alls.. det var inga som slogs, det var bara en som bestämde det.. så det så.
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:06:04 följande:
    Man kan faktiskt ha seriösa diskussioner med honom, men man måste hälla honom full med alkohol först. Han funkar liksom tvärtom mot alla andra. Red Bull har samma effekt på honom som alkohol har på andra. Väldigt roligt!
    Aha.. vet vem jag ska supa full på båtresan.
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:15:28 följande:
    Jag började annars tro att någon var på väg att sno min tjej.Jag vet inte om ni märkt det, men Scratchy har fått någon form av perversion för matematiska ekvationer den senaste tiden, så han visade mig en ekvation som bevisar att det inte går att få tag på en bra tjej, en annan som bevisar att förhållanden är onda. Och sedan något ekvationssystem som försökte få fram att jag och min tjej är okompatibla. Men där hängde jag inte med på ett ord han sa, så jag tänker nog stanna med henne tills han kommer med bättre bevis.
    Haha.. han har försökt komma med sina matematiska ekvationer men ingen har varit intresserad så han har nog lagt ner det.

Han har nog kollat för mycket på Numbers som går i repris på tv.
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:16:59 följande:
    Har aldrig testat. Men de två senaste gångerna jag gett honom Red Bull har han efter en stund luggit på golvet och fnissat tills han varit lila i ansiktet.
    Haha.. kan inte ens se det framför mig. "Tuffa, elaka" elaka Scratchy som en fkol flicka fnissandes på golvet..

Men tack för informationen! Den ska användas väl..

• Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:20:49 följande:
    Scratchy kan inte byta kanal på tv:n så han kollar väl på det som är. Går det på 6:an?
    4:an.. Är hans tv sönder eller har han inte förmågan att trycka på en knapp så kanalen byts?
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:24:07 följande:
    Kan också upplysa om att när han blir trött kan det få samma effekt. Han satt och skrattade hysteriskt en hel föreläsning en gång utan att han själv hade en aning om vad som var roligt. Men det är på grund av hans ovana att vara vaken alldeles för länge.
    Känne mig fullmatade med information. Tack!
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-19 15:41:34 följande:
    Hej på er!Har ni bestämt något datum till kryssningen?Jag kommer in sen och läser svaret!Ser att confli har tittat in igen. Kul! Kanske följer även du med på kryss?
    Tro inte det är något bestämt.. bara en massa prat om vem som ska dela hytt med vem.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-19 18:16:12 följande:
    Good morning bitches!!!Ser att skvallerbyttan kommit tillbaka... weeeeeeeeeeeeee... eller inte...
    God morgon! Japp, vi har fått veta en massa bra grejer, som vi givetvis inte kommer att använda i mot dig. {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....