Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-18 23:04:34 följande:
    Nu säger jag godnatt, sov så gott på er!
    Godnatt!!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-18 23:08:18 följande:
    De har blivit arga ibland för att jag brukade glömma att äta en hel dag och sedan falla ihop av trötthet. Men det var länge sedan.
    Du få köpa näringsdrycker på apoteket. De har en massa goda saker där för den delen, puddingar och annat som hjälper en att gå upp i vikt eller att inte gå ner om det är så.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 23:09:01 följande:
    Kanske det. Här hemma när vi sitter och äter måste jag påminna min son att äta, annars glömmer han bort att han har mat framför sig. Han pratar så mycket och fokuserar på så mycket annat att om jag inte säger ifrån så får han inte i sig nåt.
    Mmm.. när vi är hemma så äter sonen när han är hungrig, vill han inte äta vid middagen så sparar jag maten och värme den när han vill ha den. Eftersom jag vet att det funkar så kör vi på det, hade det inte funkat så hade jag oxå trugat.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 23:10:31 följande:
    Även om min son är lite sådär så kan jag för allt i världen inte förstå hur man kan glömma att äta. Kände du verkligen inget hunger?
    Men sån är jag oxå, vissa dagar kan jag komma på när jag lägger mig att jag inte ätit på hela dagen..
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 23:13:42 följande:
    Ja, de är helt okej, jag levde på sådana i en månad när jag hade käken "virad" efter operationen förra året.
    Ja det är inget fel på dom, har levt på sånna jag oxå.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 23:17:25 följande:
    Vad bra! Många anser att om barnet inte äter vid den tidpunkten man har bestämt så ska inte barnet äta nåt alls innan nästa matdags, hur hungrigt det är, som ett straff för att barnet inte åt mat. Men jag ser att så inte är fallet hos er.
    Nej.. jag har märkt att sonen äter mer och bättre på det här viset och det viktigaste är ju att han får i sig så han inte är hungrig, inte när han äter.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 23:18:39 följande:
    Hoppsan! Det skulle vara nyttigt för mig att var så lite då och då
    Nej.. det är inget bra, kroppen blir seg och matt om man inte kan äta. Efter nån vecka utan riktig näring så är du som en urvriden trasa, orkar knappt stiga ur sängen för att gå på dass.
  • Mandi74
    Grizelda skrev 2010-02-18 23:18:14 följande:
    Natti!
    Natti!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 23:22:56 följande:
    Kunde inte hålla med mer
    Visst är jag smart..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 23:26:08 följande:
    Men oj! Det lät ju inget vidare. Ja då får jag väl försöka hamna nånstans därimellan.Förhoppningsvis behöver du inte ha det såhär länge till.
    Jaja.. det går över när du gifter dig sa alltid mormor, så jag räkna med att ta det med mig i graven. Kommer aldrig gifta mig.
Svar på tråden Tråddödare forts....