Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

hej så länge, nu har vi lånat skåpbil och ska hämta möbler!
    hörs!

• Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-22 19:19:21 följande:
    Har aldrig varit så glad innan som jag är nu, att jag bor i lägenhet. Fy vilket jobb alla har med snön, ser hur alla andra sliter och skötter hela tiden. Du är så duktig, fattar inte att du orkar.
    jag håller med, underbart att slippa skotta och Isse är cool!
  • Polly S

nope, ska stänga ner tidigt här, så säger godkväll om än inte godnatt!

• Polly S
    Midka skrev 2010-02-22 22:02:13 följande:
    jaha! Här kommer man in för lite samtal men det passar visst inte vissa..... Gonatt då så jävla mycket. Ursäkta.... men det var lite skönt att få gnälla lite...  Jag brukar annars vara först i säng men nu hann du före..!!!! Gonatt!!!! Jag lägger mig som god tvåa i kväll! *yes*
    jag lägger mig iofs inte...
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 10:38:13 följande:
    *vinkar snabbt från min arbetsplats* Skönt med lov?
    hej!
    ja, underbart! hade med en hel kasse jobb hem, men ställde in den i arbetsrummet och har inte tittat åt den ens!
    allt bra med dig?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 10:55:53 följande:
    Jadå, lite trött och sliten och massor att göra, men man får ju ta en liten FL-paus ibland som man piggnar till Ska faktiskt vara ledig torsdag-fredag nästa vecka, ska bli skönt att vara hemma med familjen lite (kom hem 19:30 både i fredags och igår). Dock ska sonen operera öronen på torsdagsmorgonen så det är väl lite läskigt, men förhoppningsvis leder det till något bra!
    åh, är det redan dags för operation? läskigt, men bra ja. hur stort ingrepp är det egentligen? *okunnig*
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 11:05:57 följande:
    Det är inte ett jättestort ingrepp, vanligt rutiningrepp på småbarn, men han måste ju sövas och det är alltid läskigt.
    mmm, förstår att det känns nervöst. men som sagt, är det rutin så lär de ju vara vana att göra det och allt kommer gå bra!
  • Polly S

hej tråden (värst vad alla var upptagna idag?)!
    har precis varit inne på stan och köpt bokstöd -nu ska jag utnyttja utrymmet ovanpå bokhyllorna också! compact living!
    undrar hur många 1000 böcker jag har..? {#lang_emotions_embarassed}

• Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-23 18:05:45 följande:
    Och så bara lämnade du mig helt ensam.. Det ska jag komma ihåg.
    hej Mandi! *vinkar*
Svar på tråden Tråddödare forts....