• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-21 13:10:34 följande:
    Jag själv växlar lite mellan att vilja vara med nån och känslan av att det är skönt att vara singel. Men det jag stör mig på är att jag alltid hamnar i kompisfacket av de killar jag blir intresserad av.
    Min lillebror har samma "problem". Jag tror ändå att det är bättre att hamna i kompisfacket än att inte ha kontakt alls med killar.... Men visst måste det kännas trist i längden.... {#lang_emotions_undecided}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 13:12:13 följande:
    Guuu' så lägenheten ser ut efter gårdagens Noroozfirande Vill bara gå och lägga mig!
    Gott nytt i efterhand!!!!! Hoppas du hade det trevligt igår!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-21 15:30:34 följande:
    Din ork
    Jag hade hoppats på ett snyggt avslut på tråden men du skulle förstås in och mecka..... Aaah!

Hur mår du? Har läst tidigare att du inte mått så bra...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-21 15:49:47 följande:
    Solly solly    Eh, förstod ja vell Så där...Tror verkligheten hann i kapp mig. Har blivit för mycket av precis allt här hemma o runtomkring, så nu försöker jag bromsa ner det jag kan bromsa o låtsas att andra saker inte existerar...-Får se hur det går...
    Fint nr!

Jag tror du gör väldigt rätt! Man får bromsa så mkt det går och hoppas att bromsbeläggen inte är helt slut....
    En period när jag mådd riktigt dåligt låtsades jag att jag hade sykop (simglasögon med "kant") på mig. Om jag tittade rakt fram och det var rento och fint på väggen valde jag att tänka att om det är fint där jag tittar är det fint överallt såg jag en fläck fanns det bara en och den var lätt att torka bort och sen fick jag titta på en ren vägg igen...
    Oj, vad fint det var hemma hos mig....
  • Midka

En annan sak som är bra att göra är att tvätta en/max två maskiner tvätt i veckan för då tvättar man bara de sakerna man absolut måste. Resten kan ligga i tvättstugan tills man vaknar till liv igen. Bonus är att när man väl tvättar resten får man nästan en ny garderob på köpet!

Svar på tråden Tråddödare forts....