Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-05 19:12:08 följande:
    nu bakar vi pizza förresten -om ni tycker jag är disträ!
    Vi väntar på att vår pizza ska levereras
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-05 19:18:09 följande:
    mäh, du kommer säkert ge ditt barn chips också! *chockad*
    Nej, det har han bara stulit ur skålen då och då, men han får nog smaka muffins imorgon när vi ska ha lite fika. Det är mycket svårare att hålla honom borta från kattens torrfoder...
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-05 19:16:54 följande:
    Vad tycker ni? Är det skarpt läge att bestämma var vi ska ha tråddödarträffen (tdt)... Alternativ A: 24 timmars kryss från Sthlm (avgång morgon 27 feb eller kväll 27 feb). Kostnad: Resa inklusive mat 1 gång ca 5-600 kr. Alternativ B: Träff hemma hos Midka, nära Uddevalla, samma datum. Kostnad: Resa och om man vill bidra till mat. Alla som verkligen tänkt åka med är berättigade att rösta. Flest röster vinner. OK?
    Alternativ B
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 19:19:01 följande:
    Berätta om den pinsammaste gången
    Senast var när jag lussnade på radio i bussen och de skämtade om något så jag bara började asgarva rakt ut. Jag har garvat vid en allvarlig presentation på företaget när VD:n pratade. Annars var ju den gången min mamma och jag var på konfirmationsgruppens föräldramöte en klassiker, fast där var det värst för min mamma. Vi bröt ihop så hon fick skicka ut mig, och senare bröt hon ihop mitt ute på gatan och skrattade tills hon grät på vägen hem från mötet.
    Vi är vana vid konstiga blickar.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-05 19:23:52 följande:
    eller, alla svar är väl iofs att man är oansvarig?
    Jo, men om inte katten får mat så är jag ju djurplågare...
  • Jagbyttenick
    Harlow skrev 2010-01-05 19:51:48 följande:
    Jag har haft det, mins sambo fick bära in mig till läkaren på jourläkarcentralen. No fun at all... Var rädd om dig framöver, för har man väl fått det en gång så...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 21:41:14 följande:
    Meh, vad elaka ni är mot Fiona!! Fiona, vill du också bli min FB-vän?
    Men jag då? {#lang_emotions_cry}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 22:01:13 följande:
    Nummer!!! Grattis! Tycker du inte att jag ska tona ner mig?
    Nej, gör inte det!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....