Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-06 10:57:48 följande:
    Aha...attans...mina bilder kanske inte räknas som små...  men dom på handlederna är små  men dom ska förstås byggas vidare...fast då blir det ju 2 små till så...  men hästen... den är nog 20 cm i diameter ca... o draken... hm, den är nog närmare 25-30 lång o 15  bred
    Hej issi

Jag ska göra min sista tatuering nu när vi åker utomlands. Gjorde ju två sist vi var utomlands så nu ska jag göra min sista sen är jag nöjd. {#lang_emotions_laughing}

Din sista tatuering är jättefin. Den här ska jag göra nu när vi åker bort.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 11:04:54 följande:
    Tack för kramen då Skönt med solresa, fy va gött!
    Ja, men jag hade vatt superglad om man kunde åka nån annanstans men det går ju...Aja, ska inte klaga.

Gå ut gubben med tjejen och njut av "solen". Man mår faktisk bättre när solen är framme även om det är kallt i luften.

* Puuuuuuss * {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I

Hej Velour ;)

Fick du svar från killkompisen?

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-06 15:00:06 följande:
    Hej Nej, inget svar än.
    Åh hej, sorry var upptagen med att skriva inlägg i den andra tråden. ;)

Man kan faktiskt reta upp människor mycket mer när man själv är lugn. Känns så skönt att för första gången ha retat skallen av nån utan att själv behövt få huvudvärk. Njut till fullaste igår kväll med mina svar...så nice.

Mäh, kan du inte ringa honom? Ring honom och fråga.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-06 16:00:57 följande:
    Jag har sett vad du har skrivit, följer tråden i hemlighet Såg även att Sedek retade upp honom.Ser du? Visst är det mer effektivt att diskutera och få fram sin mening när man är lugn? Man både säger det man vill säga samt att man samtidigt mår bra Man kan även tänka klarare när man är lugn.Nej, jag vill inte ringa honom, vill inte vara för påträngande faktiskt. Hehhe, tyckte du att youtubeklippet jag inboxade dig inatt var stötande?
    Jag riktig kunde känna hur han fattade eld när han fick min korta svar:

" Han var en demokratisk gentleman. vilket ni ------ kan drömma om. " Kunde verkligen känna hur han fattade eld. Gud, så jag fnissade.

Stöttande? Moi? Driver du med mig? Aziz när det gäller sånt finns inget som längre kan få mig att höja på ögonbrynet. {#lang_emotions_wink} Med 5 stycken irani-killar som ibland tar mig fel för en av det egna så får jag en massa klipp av youtube du skulle ramla och slå dig nåt enormt.

Kolla på nedanstående så förstår du vad jag får stå ut med när det gäller dom här knäppskallarna runt omkring mig. {#lang_emotions_laughing}

">

Förlåt om det är för grovt. Vet ju inte. {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    " Nej, jag vill inte ringa honom, vill inte vara för påträngande faktiskt. "

Men vet du om han har fått ditt medelande eller inte? Vill ju bara att du ska ha nån du kan driva tiden med och som kan få dig på bättre humör/mod när det gäller studierna. Lycka till vad som än händer.  {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Velour?!  {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I

Jag måste logga ut nu. Kommer kanske in ikväll annars hörs vi imorgon.

Puss?! {#lang_emotions_embarassed}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-06 16:18:24 följande:
    Vad? Har det hänt nåt?
    Hej hej ;)

Trodde att du blev generad över klippet jag skickade.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-06 16:19:29 följande:
    Ok då, vi ses väl senare. Puss
    Hallo? Vart är du? Vilken diskussion har du fastnat i? {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....